n
דף הבית / צרכנות / העסקים שצלחו את תקופת הקורונה באמצעות שיווק חכם ושימוש בסרטון תדמית

העסקים שצלחו את תקופת הקורונה באמצעות שיווק חכם ושימוש בסרטון תדמית

שנת 2020 תיזכר לנצח כאחת השנים הגרועות ביותר לאנושות, ובפרט לעסקים

סרטון תדמית
צילום: PIXABAY

כך פתאום, בלי כל אזהרה מוקדמת, מצאו עצמם אלפי בעלי עסקים בכל רחבי הגלובוס מחפשים נואשות אחר דרכים מקוריות לצלוח את תקופת הקורונה ולהחזיק את הראש מעל למים. אחת הדרכים בהן עשו זאת, היא שיווק חכם הכולל יצירת סרטון תדמית שמירה על קשר רציף עם הלקוחות, ובעיקר – הסתגלות למצב.

עסקים שלא עבדו במשלוחים לפני כן נאלצו להתקדם, חברות החלו לעבוד מהבית, והעיקר להצליח לשרוד את התקופה על הצד הטוב ביותר בכדי להגיע מוכנים ליום שאחרי, להישאר על המפה.

 

כיצד יוצרים סרטון תדמית בימי קורונה?

אין ספק שהתקופה הזו מאתגרת מאוד, אבל כמו בהרבה תחומים אחרים גם כשמדובר ביצירת סרטוני תדמית, אפשר למצוא את הדרכים הנכונות לעשות זאת מבלי לפגוע באיכות התוצר הסופי:

  • תחקיר ראשוני – כל סרטון תדמית מתחיל במחקר מעמיק. בדרך כלל הפגישה מתקיימת פנים אל פנים, אך בתקופה המיוחדת בה אנו נמצאים ניתן לקיים את הפגישות גם בזום או טלפונית. לא משנה מהי הדרך בה תבחרו, אין לוותר על שלב המחקר שכן הוא עוזר לחברת ההפקה להכיר את העסק, את המטרות והיעדים שלו, קהל היעד והשירות או המוצר בו הוא עוסק. בהתבסס על אלו, תוכל החברה להפיק את הסרטון המתאים ביותר, שיעביר את המסר באופן ברור ומדויק.
  • כותבים תסריט – בחברת ההפקה מועסקים קופירייטרים וכותבים מקצועיים שיקבלו אליהם את המידע אודות העסק שלכם, ויכתבו את התסריט המנצח. גם כאן, הקשר יתבצע באמצעות שלט רחוק כאשר בכל שלב, הלקוח כמובן מעורב.
  • ומה אם העסק סגור? – בימים בהם לא ניתן לצלם סרטון תדמית בבית העסק (שייתכן שסגור או שמפאת גודל המרחב פשוט לא מאפשר זאת), ניתן ליצור סרטוני אנימציה מרהיבים ורציניים שיוכלו, בפעמים רבות, להעביר את המסר בצורה טובה יותר אפילו מסרטוני תדמית קלאסיים. אופציה נוספת היא להפיק סרט המבוסס על קטעי וידאו ממאגרי וידאו. בדיוק כמו שישנם מאגרי תמונות חינמיים (או לא) שניתן להשתמש בהם, אותו הדבר נכון גם לגבי קטעי וידאו. בעזרת המוחות הגאוניים והמקצועיים בחברת ההפקה, ניתן יהיה להעביר כל מסר שתרצו.

 

למה דווקא סרטונים?

במאה ה-21 ובעיקר בימים טרופים אלו, ללקוחות הפוטנציאליים שלכם אין זמן וחשק לשבת לקרוא טקסטים ארוכים ומייגעים. אם אתם מעוניינים למכור או להציע להם משהו, אתם חייבים לעשות זאת בעזרת סרטון תדמית לעסק וכך למשוך את תשומת ליבם, להבטיח שיישארו להקשיב למה שיש לכם לומר ואולי אפילו להצליח להניע אותם לפעולה. אלמנטים של צלילים וצבעים בוידאו, מושכים את העין באופן אוטומטי ויוצרים דרך קלה, מהירה ומודרנית להעביר כל מסר שתרצו ללקוחות פוטנציאליים, ואפילו בכל רחבי העולם אם רק תרצו בכך.

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות