n
דף הבית / צרכנות / בדיקת דירוג אשראי לחברות ישראליות

בדיקת דירוג אשראי לחברות ישראליות

בשנת 2019 נכנס לתוקף חוק ''דירוג האשראי'', חוק זה אמור לתת לכל אזרח פרטי דירוג אשראי אשר יאסף על ידי 2 חברות עיקריות המאושרות על ידי משרד האוצר. רוב החומר יתבסס על נתונים של רשם החברות, הוצאה לפועל, בנקים וחברות אשראי שונות. דוח זה שבעבר היה מתבסס רק על נתונים שליליים, מתבסס כיום גם על נתונים חיוביים, גם של אזרחים וגם של חברות קטנות וגדולות

דירוג אשראי
צילום: FREEPIK

כיום גם האזרחים וגם בעלי העסקים יכולים לבדוק את הדירוג האשראי שלהם אשר נאסף על ידי חברת "מדרוג בע"מ" או על ידי "סטנדרט פורס מעלות בע"מ".  דוחות אלו אמורים לתת לחברה שלנו או לאיש הפרטי דירוג חיובי או שלילי, על פי דירוג זה הוא יוכל לקבל תנאים נוחים להלוואה וריביות הוגנות.

 

מה המשמעות של בדיקות דירוג אשראי לחברות?

הרעיון שעומד מאחורי דירוג האשראי הוא "לצ'פר" את אלו אשר מצליחים לעמוד בהתחייבויות פיננסיות שלהם, כך בעצם ריביות נמוכות והלוואות בתנאים נוחים ועד לאופן התחייבויות הליסינג שלכם. אך כאשר אנחנו מדברים על חברות ובייחוד ישראליות, חשוב מאוד לדעת לעמוד בדירוג האשראי והוא כמובן משתרע על מגוון פרמטרים שלא נמנה את כולם, אך החשובים שבהם הם כמובן עמידה בזמנים של החזר ההלוואה, מחזור פיננסי חיובי ועוד. אלו בעצם יעידו כמו על שאר האזרחים את העמידות הפיננסית והיכולת שלה לעמוד התחייבויות פיננסיות. דירוג חיובי יכול לעזור לחברה למנף את הדירוג ולצמוח בתנאים נוחים יותר אל מול הבנקים וחברות האשראי השונות.

 

חברות דירוג אשראי ועוד

יחד החברות הראשיות האחראיות על המידע והפקת הדוח, כמו "מדרוג ב"עמ". כיום ישנם לא מעט חברות אשר יכולות לספק עבור העסק שלכם את דוח האשראי של החברה, בלא מעט מהחברות תוכלו לקבל גם את הדוחות דירוג האשראי שלכם בחינם, ובלא מעט מהחברות תוכלו גם לראות לקבל ייעוץ רחב ומקיף הנוגע אל הדירוג ועל היכולת שלכם להפוך אותו. כמובן שהפקת דוח דירוג אשראי מצריה ממכם למסור לא מעט פרטים על העסק שלכם, כך שיש לקחת בחשבון ולארגן את הטפסים והמסמכים על מנת שתוכלו להגיע מוכנים אל הבדיקה.

לקריאה נוספת – https://www.dbisrael.co.il/

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קריזי

קרייזי ליין מציגים קולקציית אביב קיץ 2024

תפריט נגישות