n
דף הבית / צרכנות / איפה כדאי לפתוח קרן השתלמות – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

איפה כדאי לפתוח קרן השתלמות – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

פורטל הביטוחים הגדול בישראל מחויב לשקיפות וניטרליות ומביא לכם את כל המידע על מנת שאתם תבחרו ותחליטו איפה כדאי לפתוח קרן השתלמות

השקעות
תמונה: freepik

לפני שנענה על השאלה: איפה כדאי לפתוח קרן השתלמות? כדאי שנסביר מה היא בכלל קרן השתלמות. ובכן קרן השתלמות היא מכשיר חיסכון והשקעה לטווח בינוני המתווסף אל קרנות הפנסיה וקופות הגמל להשקעה בפתרון למשפחות ובעלי עסקים המעוניינים לקבל תשואה נאה על הכסף שלהם אך שיהיה באפשרותם למשוך את הכסף מקרן ההשתלמות לא לאחר שנים רבות, בגיל הפרישה למשל אלא לאחר כמה שנים בלבד. קרן ההשתלמות מאפשרת זאת וניתן למשוך ממנה את הכסף לאחר 6 שנים בלבד או אפילו לאחר 3 שנים אם מטרת הכסף היא ללימודים. לגביי השאלה: איפה כדאי לפתוח קרן השתלמות, כל חברת המציעה קרנות השתלמות תאמר לכם כמובן שהכי כדאי לפתוח אצלה קרן השתלמות אך פורטל הביטוחים הגדול בישראל מחויב לשקיפות וניטרליות ומביא לכם את כל המידע על מנת שאתם תבחרו ותחליטו איפה כדאי לפתוח קרן השתלמות לפי הנתונים, העמלות והתשואות שכל קרן של כל חברה כזאת מספקת.

 

מה חשוב לדעת – איפה כדאי לפתוח קרן השתלמות

אחד הדברים שחשוב לדעת לגביי קרן השתלמות הוא שניתן להגיש בקשת הלוואה מקרן השתלמות! הלוואה מקרן השתלמות היא בדרך כלל הלוואה בתנאים יותר מהלוואות אחרות שכן מדובר בכסף שלכם הלכה למעשה ולכן לקיחת הלוואה מתוכו יכולה להינתן לכם בריביות נמוכות בצורה משמעותית מהלוואות רבות שניתנות במשק על ידי הבנקים, חברות כרטיסי האשראי ובטח בתנאים טובים יותר מאלו הניתנים בשוק האפור ובצורה לפרטית. רוצים לדעת כמה ריבית תקבלו וכמה דמי ניהול ייגבו מכם? הקישו 'קרן השתלמות מחשבון' בגוגל ותגיעו למחשבוני ריביות והפרשות המאפשרים לכם לדעת מה עלות קרן ההשתלמות ומה התשואות שהקרן השיגה לאורך השנים הקודמות. כך תוכלו לדעת איזה חברה הייתה הרווחית והמשתלמת ביותר בקרנות ההשתלמות שלה ותוכלו לדעת באמת איפה כדאי לפתוח קרן השתלמות על סמך נתונים ומספרים אמיתיים של ביצועי הקרן לאורך השנים! כמובן שביצועי העבר לא מחייבים את אותה הקרן להשיג את אותם ביצועים גם בעתיד אך זו אינדיקציה די טובה לגביי יכולות החברה להשיג תשואות גבוהות לאורך זמן.

 

קרנות השתלמות בקלות – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

עוד פרמטרים שיעזרו לכם לדעת איפה כדאי לפתוח קרן השתלמות יכולים להיות המוניטין והוותק של החברה, שירותים נוספים שהיא מעניקה המצביעים על חוסנה הכלכלי והגיוון שלה, אתר האינטרנט של החברה, שירות הלקוחות שלה, הפרסומים שהיא עושה, המלצות של קולגות ובני משפחה ועוד גורמים שיעזרו לכם להבין איפה כדאי לפתוח קרן השתלמות ולמה כדאי לכם לעשות זאת. אין ספק שמי שיש לו הכנסה עודפת ורוצה לחסוך במיסים ולהשקיע את הכסף לזמן קצר עד בינוני, קרן השתלמות מאפשרת ללקוחות ליהנות מכל העולמות ומגלמת גם תשואות גבוהות, גם אפשרות משיכה דינמית וגם אפשרות להגשת בקשת הלוואה מקרן השתלמות בתנאים מועדפים.

חפשו קרן השתלמות מחשבון על מנת להיכנס לעובי הקורה ולעשות השוואה אמיתית ומדויקת בין הצעות חברות ההשקעה והחיסכון השונות לגביי דמי ניהול הקרן והתשואה שהיא משיגה כשכל אחוז קובע ושווה אלפי שקלים במצטבר לאורך השנים וכמו בקרנות הפנסיה החדשות, גם קרנות ההשתלמות מציגות מנעד גדול של עמלות ודמי ניהול ופערים גדולים בין הצלחות הקרן לאורך השנים. אין ספק שעבור צרכן הקצה שלא מבין בנושא, עדיף לקבל ייעוץ מקצועי אישי על ידי בעל מקצוע המתמצא בתחום ויכול להסביר בצורה פשוטה איפה כדאי לפתוח קרן השתלמות ואיך לנהל את הכסף בצורה חכמה ומשתלמת. רואי חשבון ויועצי מס הם בעלי מקצוע שיכולים לספק לכם שירות זה כאשר נציגי קרן ההשתלמות בוודאי ייתנו לכם גם כן מידע רלוונטי אך הם יותר מגויסים להשיג אתכם כלקוחות לכן קחו בערבון מוגבל את המידע המגיע מהם לגביי הקרן.

 

קרן חיסכון והשקעה שכל אחד חייב לפתוח – איפה כדאי לפתוח קרן השתלמות

כנסו לפורטל הביטוחים הגדול בישראל וקראו עשרות מאמרים בתחום קרנות ההשתלמות ומידע רב על קרנות השתלמות שיעזור לכם לדעת איפה כדאי לפתוח קרן השתלמות, מה זו קרן השתלמות, למה כדאי לכל אחד ואחת לפתוח קרן השתלמות, מי זכאי לפתוח קרן השתלמות ובאילו תנאים. רק לאחר שתתמצאו בנושא ותבינו האם מתאים לכם לפתוח קרן השתלמות תוכלו לגשת לשאלה איפה כדאי לפתוח קרן השתלמות ולעבור בין אתרי החברות השונות המציעות זאת, החברות הגדולות והמוכרות במשק אשר כלל הציבור מושקע בהן כולל גופים מוסדיים ומקומות עבודה רבים, ציבוריים ופרטיים אשר משקיעים את הכסף שלכם בקרנות ההשתלמות השונות וייתכן ואינכם מודעים לכך. קל מתמיד היום לנייד קרן השתלמות ולעבור מחברה לחברה ולכן אם בא לכם להיכנס לעובי הקורה ולהבין באמת איפה כדאי לפתוח קרן השתלמות, תוכלו גם להעביר קרן השתלמות קיימת לחברה שמצאתם שהיא הטובה ביותר!

 

מה ההבדל בין קרן השתלמות לקרן פנסיה או קופת גמל?

ההבדל המהותי בין קרן פנסיה לקרן השתלמות הוא בכך שקרן פנסיה היא כלי חובה לכל אזרח, בין אם האו שכיר או עצמאי, קרנות המכילות מיליארדי שקלים של כלל הציבור וחובה להפריש לפנסיה כל חודש על ידי המעסיק במקום העבודה או על ידי העוסק עצמו אם הוא עצמאי, עוסק פטור או עוסק מורשה. קרן ההשתלמות לעומת זאת היא כלי רשות נוסף שהמדינה מאפשרת לאזרחים לחסוך ולהשקיע בו והיא מעניקה על כך הטבות מס שונות ההופכות את ההשקעה בקרנות ההשתלמות משתלמת.

 

שורה תחתונה: איפה כדאי לפתוח קרן השתלמות

קשה לתת תשובה מוחלטת על השאלה איפה הכי כדאי לפתוח קרן השתלמות מכיוון שכל שנה ביצועי החברות משתנים ויש קרן השתלמות אחרת שהשיגה את התשואות הגבוהות ביותר. יחד עם זאת מי שרוצה לעשות סקר שוק ומחקר רציני יכול להגיע לתוצאות ברורות לגבי טיב החברות ולהביא בחשבון לא רק את דמי הניהול והתשואות שקרן ההשתלמות השיגה אלא גם פרמטרים חשובים לא פחות כמו רמת השירות וכדומה.

אהבתם את המאמר 'איפה כדאי לפתוח קרן השתלמות'? שתפו אותו וקראו עוד מאמרים וכתבות כמו זה העוסקים במגוון תחומים פיננסיים דומים שיעזרו לכם לנהל את הכסף שלכם בצורה חכמה, לחסוך כסף ולהשיג תשואות גבוהות יותר על הכסף שלכם כאשר האפשרויות האחרות העומדות בפניכם כיום לא רבות לאור הריבית הנמוכה הקיימת כיום שלא מאפשרת להשיג תשואות גבוהות על הכסף בבנק בתוכניות החיסכון הרגילות ולמעשה הכסף נשחק כאשר הוא סתם יושב בפק"ם, בחשבון העו"ש וכדומה. בררו באופן אישי דרך פורטל הביטוחים הגדול בישראל איפה כדאי להשקיע את הכסף שלכם ולקבל עליו את התשואות הגבוהות ביותר לאורך זמן, בחברות הטובות בישראל ובתנאים הטובים ביותר. 

 

עוד בפורטל הביטוחים הגדול בישראל: מידע מקיף על כל סוגי הביטוח במשק, ביטוח רכב, ביראות וביטוח חיים ותוכן נוסף על אפיקי השקעה וחיסכון דומים לקרן השתלמות כמו קרן פנסיה, קופת גמל להשתלמות עליה נרחיב בכתבה או במאמר הבא ועוד. להתראות ובהצלחה.

 

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

 

 

 

*כתבה פרסומית

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה

שולחן לפסח בהתאמה אישית, רק ברשת ZAGA

תפריט נגישות