n
דף הבית / צרכנות / מכירת רכב לפירוק: למה זה כדאי?

מכירת רכב לפירוק: למה זה כדאי?

הרכב שלכם מושבת? רוצים להימנע מהוצאות תחזוקה יקרות אולי זה הזמן למכור את הרכב שלכם לפירוק. אז במידה ואתם עדיין מתלבטים בנושא, קבלו 5 טיפים שיסייעו לכם לקחת את ההחלטה בלב שלם

רכב לפירוק
צילום:freepik

הפירוק מזכה בהחזר כספי

זה נכון שזה לא נעים שאתם צריכים למסור את הרכב שלכם לפירוק, אך אם תבחנו את התמונה כללית, לפחות תזכו לקבל כמה פרוטות על הרכב שיצא מכלל שימוש. כשהרכב שלכם יגיע למגרש הפירוק, צוות מקצועי יתחיל לפרק אותו וינסה להציל ממנו את חלקי החילוף.

בעבור חלקי החילוף שעדיין עובדים ויכולים לשמש רכבים אחרים בשוק, אתם תקבלו כסף מזומן. אמנם לא מדובר בסכום שתוכלו להתעשר ממנו, אך זה בהחלט משתלם לאור העובדה שמדובר ברכב מושבת.

 

אין צורך לשלם אגרות וביטוחים

אמנם מדובר ברכב מושבת שלא יכול לזוז מילימטר מהחניה, אך עליכם לדעת למשרד הרישוי זה כלל לא משנה. על פי התקנות של המשרד, עליכם לשלם אגרת רישוי שנתית על הרכב, גם אם מדובר ברכב מושבת.

אולי זה נשמע לכם זניח, אך בפועל מדובר על הוצאה של עשרות אלפי שקלים בשנה. לכן, אם אתם עדיין מתלבטים האם למכור את הרכב שלכם לפירוק או לא, קחו בחשבון גם את הפרמטר הזה.

 

החזר על אגרת הרישוי

כאמור בכל שנה מחדש עליכם לשלם אגרת רישוי עבור הטסט. במידה וכבר שילמתם את האגרה ומסרתם את הרכב שלכם לפירוק, משרד הרישוי יזכה אתכם בגין האגרה הזו. על מנת לקבל את הזיכוי הזה עליכם לפנות למשרד התחבורה ולעדכן אותו על כך שמסרתם את הרכב לפירוק.

גם במקרה בנוכחי, מדובר על החזר של כמה מאות שקלים. זה אמנם לא יעשה אתכם עשירים, אך חשוב שתדעו מה הזכויות שלכם לפני שאתם מתחילים את התהליך.

 

הימנעות מקנסות מיותרים

בשנים האחרונות התופעה של רכבים נטושים בצד הדרך תופסת תאוצה רבה. מתוך הרצון למגר את התופעה הרשויות המקומיות פועלות על מנת לאתר רכבים כאלה ולצמצם את הצפיפות בערים.

בתוך כך, רכב שלא ממקומו לאחר 60 יום עשוי להיגרר על ידי פקח וכמובן שאתם אלה שתישאו בהוצאות הגרירה והקנס. אז אם אתם גרים בבת ים למשל, זה הזמן לברר על מכירת רכב לפירוק בבת ים על מנת להימנע מהקנס הזה.

 

מחזירים את הכבוד האבוד לרכב

אנחנו יודעים שמכירת רכב לפירוק היא לא פעולה קלה עבורכם, בטח ובטח כשמדובר ברכב שהוא הבייבי שלכם, כשה שהייתם מטפחים, מנקים ומנצנצים. לכן, במידה ואתם כבר נאלצים להיפטר ממנו, מכירת רכב לפירוק תאפשר לכם להציל קצת מהכבוד של הרכב.

מעבר לעובדה שתוכלו להרוויח כמה פרוטות מהתהליך, תחשבו על זה שחלקי החילוף של הרכב שלכם יוכלו לשמש רכבים אחרים בעולם ויסייעו להם להאריך את החיים שלהם. אז נכון שהרכב שלכם לא יחזור אליכם, אבל אם אתם צריכים להוריד רכב מהכביש, שיהיה בכבוד.

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה

שולחן לפסח בהתאמה אישית, רק ברשת ZAGA

תפריט נגישות