n
דף הבית / צרכנות / איך מוצאים ביטוח רכב זול?

איך מוצאים ביטוח רכב זול?

ביטוח רכב
צילום: freepik

ההוצאות על המחייה בישראל לא פוחתות עם השנים, רק עולות. זה גורם לנו לעשות חושבים כמעט בכל דבר שאנו באים לרכוש. אנו בוחנים בשבע עיניים אם כדאי או לא כדאי לנו להשקיע במוצר מסוים, עד כמה הוא נחוץ לנו באמת והאם אפשר להשיג את אותו מוצר במחיר מופחת יותר. כאשר מדובר בעניין חיוני והכרחי כמו ביטוח רכב, חשוב מצד אחד לא להתפשר על ביטוח אבל כן לנסות ולהשיג אותו במחיר זול, מצד שני.

ביטוח חובה זה הביטוח הקריטי ביותר אותו תצטרכו כך או כך לעשות, ומסיבה זו הוא יהיה גם הזול מבין כל שאר סוגי ביטוח הרכב. המחיר שלו לא עולה על סכום של 2000 ₪, פחות או יותר, לשנה.

על מנת להשיג ביטוח רכב זול, אתם חייבים בראש ובראשונה לעשות השוואות מחירים. אי אפשר להימלט מזה. כמעט בכל מוצר שאתם רוכשים בישראל, השוואת מחירים זה שם המשחק.

 

מציאת ביטוח רכב בזול – באילו ביטוחים כדאי לכם לבחור לבטח

אם נוציא רגע מהמשוואה ביטוח חובה אותו ממילא אתם חייבים על פי חוק לעשות, הרי שיש עוד כמה סוגי ביטוחים אחרים – ביטוח צד ג' וביטוח מקיף. שאר הביטוחים שאינם ביטוח חובה הינם בגדר רשות, והשאלה האם לעשות או לא לעשות מוטלת לפניכם לבחירתכם.

ישנם כמה פרמטרים שמשפיעים על ההחלטה האם לבצע ביטוחים מקיפים ומשלימים או לא. נמנה כמה מהם כאן.

סביר להניח שיהיה כדאי לכם מאוד להשלים ביטוחי רכב נוספים במידה ואתם נוסעים ברכב הרבה. אם אתם מבצעים נסיעות מדי יום לנסיעות שעולות על עשר דקות ו/או שאתם יוצאים מחוץ לעיר או למקום מגוריכם, בדרך כלל לעבודה, הרי שזה נחשב שאתם עושים שימוש רב ברכב, והסיכוי לתאונות דרכים, אפילו קלות, רק עולה. לכן, מומלץ מאוד לעשות ביטוח, לכל הפחות צד ג'.

אם הרכב שלכם חדש, עולה הצורך לבטח בביטוח מקיף על מנת לשמור על טיב והאיכות שלו. רק עכשיו הוצאתם עליו סכום כסף גדול, לא חבל על הנזק שייגרם לרכב אם לא תבטחו בביטוח מקיף?

 

מציאת הביטוח הזול והמשתלם ביותר

לסיכום, נראה שכל אדם וכל משפחה תבחר את השילובים הנכונים עבורה בבואה לשלם את ביטוח הרכב הספציפי שלה. יהיו שיבחרו רק בביטוח חובה על מנת להוזיל בהוצאות, יהיו שיבטחו בביטוח חובה יחד עם צד ג', בדרך כלל רכבים ישנים שלא כדאי להשקיע עליהם, ובמקרים של רכבים חדשים ו/או יוקרתיים לבטח בביטוח מקיף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה

שולחן לפסח בהתאמה אישית, רק ברשת ZAGA

תפריט נגישות