n
דף הבית / צרכנות / איך לעצב את החדר הכי שימושי בבית – עיצוב חדרי אמבטיה ושירותים

איך לעצב את החדר הכי שימושי בבית – עיצוב חדרי אמבטיה ושירותים

חדר האמבטיה והשירותים הור מקום להרגעות והתרעננות ולכן חשוב שיהיה מעוצב ונעים במקסימום.

נייר טואלט
קרדיט לתמונה: shutterstock

חדר האמבטיה והשירותים הוא הפינה בבית המשמשת לשעת התרגעות והתרעננות. ככזה, חדר האמבטיה צריך להיות מעוצב ונעים במקסימום כדי להבטיח שימלא את ייעודו. ישנם עיצובים רבים ברחבי הסקאלה, החל בעיצובים נורדיים בקווים נקיים וחלקים וכלה בעיצובים עשירים ומלאי פרטים נוסח לואי הששה עשר.

 

אמבטיה או מקלחון?

הבחירה הראשונית בתהליך העיצוב היא בין אמבטיה למקלחון, או שניהם. אמבטיה מתאימה לאנשים שיש להם זמן להתפנק, או למשפחות עם ילדים. כשיש ילדים בסביבה לרב לא ניתן להתפשר על האמבטיה. מקלחון נח ונגיש יותר, וניתן אף לקבוע בו ספסל מעוצב שיאפשר מקלחת בישיבה. בחדרי אמבטיה גדולים נוכל למצוא גם אמבטיה וגם מקלחון, אך כדי שהללו ישתלבו היטב בנוף העיצובי על חדר האמבטיה להיות באמת גדול – אם נחשב גם את האלמנטים האחרים שחייבים להימצא שם כמו כיור, שירותים וארון שירות.

 

שירותים בחדר האמבטיה

כיום ברב חדרי האמבטיה ישולבו גם שירותים לנוחות מירבית, אך בחדרי אמבטיה שאימצו קו נקי לגמרי השירותים יישארו לעיתים בחדר נפרד. שירותים נפרדים עשויים להיות גם נעימים יותר, וגם להישאר פנויים גם כאשר כולם מתקלחים בשרשרת.

 

אביזרים משלימים וגאדג'טים שימושיים לחדר האמבטיה

לא משנה כמה יקרה הקרמיקה שבחרתם לחיפוי או השיש לכיור, מה שבסופו של דבר יקבע את הטון העיצובי וייתן חווית שימוש מושלמת הם האביזרים המשלימים. אביזרים משלימים לחדר האמבטיה יש בלי סוף, רק צריך לבחור את מה שבאמת שימושי ויעיל וגם יפהפה עיצובית.

הדבר הראשון שאמור להיות בכל חדר כזה הוא מחזיק לנייר טואלט, המאפשר גישה נוחה ואחסון חכם של הגלילים. ניתן לאחסן גלילים נוספים בתאים מיוחדים או בארון השירות, וכך להיות בטוחים שתמיד תהיו מוכנים…

אביזר חיוני נוסף הוא מתלה ייעודי למגבות, או אפילו מחמם מגבות. מתלה ברוחב מתאים ואפשר לכם לייבש את המגבת במהירות וגם תלייה אסטטית של המגבות בלי שייערמו לגיבוב טקסטיל חסר פשר.

מדפים ואביזרי תלייה נוספים הם עניין של טעם וסגנון שימוש, כדאי לדעת איך להוסיף אותם באופן הנכון כך שיביאו תועלת, ימנעו בלגן ולא יגרמו להיווצרותו.

למתקדמים – ניתן להוסיף מייבש שיער ליד המראה, סוחט משחות חשמלי ודיספנסרים ליצירת קצף אמבט. מייבש שיער עשוי להקל מאד את החיים לבעלות שיער ארוך. דיספנסרים ישתלבו בעיצוב הכללי בלי לפגוע בו באמצעות עשרות בקבוקי שמפו, קונדישנרים ותחליבי רחצה.

סל כביסה טוב וארגונומי יכול לסדר אתכם תרתי משמע. סל מתאים ישתלב היטב ולא יבלוט, ויהיה בעל אוורור מספק. ישנן מגירות מיוחדות בעלות שני פתחים – פתח אחד לזריקת הכביסה המלוכלכת מתוך חדר האמבטיה, ופתח נוסף מהצד השני לאיסוף הכביסה בחדר השירות. זו אופציה נחמדה שעושיה להקל מאד את החיים.

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה

שולחן לפסח בהתאמה אישית, רק ברשת ZAGA

תפריט נגישות