n
דף הבית / צרכנות / איך לבחור מאווררי תקרה לאולמות ספורט

איך לבחור מאווררי תקרה לאולמות ספורט

האמת היא שיש מדע מאחורי בחירת מאווררי תקרה לאולמות ספורט, ומאמר זה מציג את התשובות לשאלות הנפוצות של צרכנים

מאוורר
צילום: PIXABAY

רוב האנשים אינם חושבים פעמיים לפני שהם קונים את מאוורר התקרה הראשון שמוסיף לעיצוב הפנים של ביתם ומספק תחושת קרירות בתקופת הקיץ. אבל בחירת מאווררי תקרה לאולמות ספורט היא סיפור אחר. שפע הבחירות הזמינות היום יכולות לבלבל צרכנים שמבקשים לבחור בין מאוורר סטנדרטי עם שלושה להבים לבין מאוורר תקרה מתקדם חמישה או שישה להבים.

האמת היא שיש מדע מאחורי בחירת מאווררי תקרה לאולמות ספורט, ומאמר זה מציג את התשובות לשאלות הנפוצות של צרכנים, כך שכשתבחרו את המאוורר המתאים לצרכי חלל אולם ספורט, תקבלו מוצר ששווה את הכסף שלכם.

 

איזה גודל מאוורר תקרה מתאים לאולם ספורט?

גודל האולם יקבע את גודל מאוורר התקרה שיתאים. גדלים של מאווררי תקרה לאולמות ספורט נמדדים בטווח הלהבים, שצריכים להיות פרופורציונליים לחלל. מאוורר קטן מדי עשוי לא לספק תנועת אוויר מספיקה ומאוורר גדול מדי יכול ליצור תחושה של מיני סופה.

שיקול שצריך לקחת בחשבון הוא שאם אולם הספורט גדול מאוד, כדאי לבחור שני מאווררים במקום אחד. ככל שהמאוורר קטן יותר, כך מרגישים חזק יותר את זרימת האוויר למטה; וככל שהמאוורר גדול יותר, הך הוא ירגיש כמו רוח עדינה.

 

כמה גבוה צריך לתלות מאווררי תקרה לאולמות ספורט?

מאווררי תקרה לאולמות ספורט צריכים להיות מותקנים בגובה של שמונה עד תשעה מטרים מהקרקע לצורך זרימת אוויר מיטבית. יש לקחת בחשבון את גודל האולם לפני שמחליטים על סוג המאוורר, ולוודא שהוא מתאים לגובה התקרה.

בחירת הגובה הנכון חשובה, כי צריך לזכור שתפקיד מאווררי תקרה לאולמות ספורט הוא ליצור משב רוח נעים ולא רק לקרר. לכן, אם המאוורר ממוקם גבוה מדי, המתאמנים לא ירגישו את זרימת האוויר.

 

מהי משמעות המספרים השונים של הלהבים במאווררי תקרה?

מספר הלהבים במאווררי תקרה קשורים ברוב המקרים לשיקולי עיצוב ולא לתפקוד. אין הבדל משמעותי בין הביצועים של מאווררי תקרה עם שלושה, ארבעה או חמישה להבים, אז בחירת מספר הלהבים בדגמים של מאווררי תקרה לאולמות ספורט יכולה להתבסס על שיקולי העדפה וסגנון.

מאווררים קלאסיים עם שלושה להבים עדיין נחשבים לבחירה הפופולרית בזכות המראה היפה שלהם והתועלת שהם מציעים. ניתן למצוא היום מאווררים עם סגנונות גימור שונים לבחירה, ולקבל גם להבים הפיכים.

חשוב לזכור שמספר הלהבים אינו משפיע על תפקוד המאוורר אבל הוא משפיע על העלות. ככל שהמאוורר מורכב מיותר להבים, כך העלות גבוהה יותר.

 

האם חומר הלהבים משפיע על תפקוד מאווררי תקרה לאולמות ספורט?

הלהבים יכולים להיות מיוצרים מחומרים כמו:

  • מתכת, נירוסטה או אלומיניום
  • סוגי עץ שונים
  • PVC
  • או פלסטיק.

אין הבדל בתפקוד, אז אפשר לבחור מאוורר תקרה שמתאים לסגנון האישי, אבל לוודא שהוא איכותי. גימור איכותי יעמוד בפני טחב ודהייה. גימור מתכת טוב לא יצטרך ליטוש במשך מספר שנים, וגימור איכותי מפלסטיק יישאר עבה ועמיד לאורך שנים רבות.

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה

שולחן לפסח בהתאמה אישית, רק ברשת ZAGA

תפריט נגישות