n
דף הבית / צרכנות / שקעים בעיניים: איך להתמודד איתם ביעילות?

שקעים בעיניים: איך להתמודד איתם ביעילות?

הפנים של כל אחד מאיתנו הם גם כרטיס הביקור שבו אני משתמשים כמעט בכל פעם. זוהי הסיבה הראשית שבגללה לא מעט אנשים בוחרים לעבור טיפולי אסתטיקה שונים. ישנם מגוון רחב של טיפולים שנועדו לטפל במגוון רחב של בעיות שונות ומגוונות

שקעים בעיניים
צילום: depositphotos

אחת מהבעיות הכי שכיחות איתה נאלצים להתמודד גברים ונשים כאחד היא שקעים בעיניים. השקעים הללו הופכים את מראה הפנים למראה פנים עייף, עצוב ולא אולטימטיבי. זוהי הסיבה כי ישנו צורך להתמודד עם הסיטואציה במהירות ולהעלים את השקעים הללו במהירות האפשרית. עד היום אנשים היו משתמשים בקרמים שונים כדי לנסות להחזיר את המצב לקדמותו. אך בואו נודה על האמת כל התכשירים השונים מסייעים לטווח קצר ולא פותרים את הבעיה לעומקה. אז כיצד תוכלו להתמודד עם שקעים המופיעים מתחת לעיניים? יש לנו הצעה שיכולה להחזיר לכם במהירות את המראה הצעיר ולהעלים את העיגולים מתחת לעיניים.

 

מדוע מופיעים שקעים בעיניים?

שקעים מתחת לעיניים יכולים להופיע בגלל מגוון רחב של סיבות. מוטב כי תנסו להבין מהי הסיבה להיווצרות השקעים כדי שיהיה ניתן להתמודד איתם ביעילות. השקעים יכולים להופיע בגלל גנטיקה מצד אחד, ומצד שני בגלל מחסור בשעות שינה. אצל כל אחד הקמטים יכולים להיראות בצורה שונה, כך שאין מה להשוואת בין אחד לשני. בסוף אצל כל אחד הבעיות האלה מופיעות בצורות מעט שונות, ולכן לכל אחד מתאים טיפול שונה. אך ישנה שיטת טיפול אחת שהוכיחה את עצמה כיעילה להתמודד עם עיגולים מתחת לעיניים.

 

אל תחשבו כי אין מה לעשות בנידון

אחת מהבעיות המרכזיות אצל לא מעט אנשים זה שהם חושבים שמדובר על מצב קיים. אך בפועל יש לא מעט מה לעשות בנידון כדי להעלים את אותם שקעים בעיניים כל זמן שהשקעים הללו פוגעים בדימוי או בביטחון העצמי אסור לכם להשלים איתם. ההמלצה שלנו היא קודם כל לקבוע פגישה בקליניקה אשר מתמחה בנושא של טיפולי אסתטיקה. שם תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. שיטת הטיפול הכי יעילה היא הזרקת חומצה היאלורונית המשמשת למילוי השקעים. לאחר מילוי השקעים יהיה ניתן לראות שיפור משמעותי כאשר השקעים מתחת לעיניים נעלמים לחלוטין.

 

כיצד מבצעים מילוי שקעים מתחת לעיניים?

לא מדובר על טיפול מורכב או כזה הדורש הכנה מיוחדת מהצד שלכם. יש כאלה שנוטים לחשוש ממנו, אך מבלי שתשימו לב הטיפול עצמו יסתיים. הרופא הוא זה שאחראי לבחור את חומר המילוי בהתאם למצב של השקעים בפועל. כמו שכבר הבנתם ברוב המכריע של המקרים מדובר על חומצה היאלורונית. לאחר מכן הרופא מאלחש את האזור שבו אמור להתבצע הטיפול. נדגיש כעת כי ההזרקה עצמה איננה אמורה לכאוב, בטח לא לאחר שמאלחשים את האזור. לאחר מכן הרופא מבצע 3-5 הזרקות באזורים שונים של העין. ההזרקות מתבצעות בכל עין בנפרד, ואין קשר בין עין אחת לעין אחרת. יכול להיות שבעין אחת כמות ההזרקות תהיה גבוהה בהשוואה לעין השנייה.

 

האם עלולות להופיע תופעות לוואי?

יהיה ניתן לחזור לשגרה באופן מידיי לאחר ביצוע הטיפול עצמו. כך שאם תכננתם לדחות תוכניות, אין בכך שום צורך ממשי. אך חשוב שתכירו את התופעות השונות שעלולות להופיע לאחר הזרקה באזור של שקעים בעיניים. בימים הראשונים עלולים להופיע שטפי דם או נפיחות מסוימת. אין לכם מה להיכנס לפאניקה, מדובר על מצב שקורה כמעט תמיד והוא לא אמור להדאיג יתר על המידה. יש כאלה שמספרים גם על רגישות מסוימת סביב העין, אך גם כאן התופעה עצמה נעלמת תוך זמן קצר. אין תופעות לוואי שאמורות להימשך לאורך מספר ימים.

 

היכן מומלץ לבצע טיפולי אסתטיקה?

לא משנה אם תרצו להתמודד עם שקעים בעיניים או עם כל בעיה אחרת. טיפולי אסתטיקה מוטב לבצע בקליניקה שאתם יכולים לסמוך עליה בעיניים עצומות. מוטב כי תבחרו את הקליניקה על בסיס המלצות של לקוחות ביחד עם תמונות של לפני ואחרי. כך תוכלו לדעת כי אתם לא מכניסים את עצמכם אל תוך מקום שעלול להיות בעייתי. מוטב כי הטיפול כולו יתבצע במקום שאתם סומכים עליו, אפילו אם המחירים יהיו מעט יקרים.

 

ד"ר זאב צילקר

לאתר:  https://zilker.co.il

טלפון: 050-8281182

 

 

 

 

 

*כתבה פירסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות