n
דף הבית / צרכנות / קטלוג מוצרים דיגיטלי

קטלוג מוצרים דיגיטלי

כלי דיגיטלי מודולרי הניתן להתאמה אישית למידותיו של כל בית עסק. קטלוג דיגיטלי, חסכוני פי עשרת מונים, ירוק וידידותי לסביבה, ובעיקר מותאם לצרכים המשתנים של עסקים בעידן החדש

קטלוג מוצרים
קרדיט תמונה: https://arcatalogue.co.il/

בעידן בו כל יזם ובעל עסק, מיוזמה פרטית לעסק קטן ועד חברות ותאגידים, נחשפים למגוון מוצרים דיגיטליים ואפשרויות פרסום, ולא תמיד יודעים מהם הכלים האפקטיביים והמתאימים להם, עבורם יצר אלעד רואה- מנכ"ל, יזם ופורץ דרך בענף- כלי דיגיטלי מודולרי הניתן להתאמה אישית למידותיו של כל בית עסק.

הקטלוג הדיגיטלי מחליף את קטלוג PDF המיועד להדפסה ולהפצה בתיבות דואר ובחלוקה ידנית, חסכוני פי עשרת מונים, ירוק וידידותי לסביבה, ובעיקר מותאם לצרכים המשתנים של עסקים בעידן החדש.

 

מה ניתן לראות בקטלוג?

קטלוג מוצרים דיגיטלי מאפשר הצגה מסודרת של מוצרי בית העסק, על פי נושאים ותחומים, חלוקה לקטגוריות, אפשרויות סינון ומיון. בקטלוג ניתן לחשוף מבצעים, חידושים ומוצרים זמינים, כאשר כל מוצר יוצג באמצעות תמונות ומידע.

ניתן לציין מחיר לצד המוצרים וניתן לבחור להפיץ קטלוג דיגיטלי ללא מחירים, כאשר בכל מקרה מדובר במוצר מודולרי הניתן להתאמה ולשינוי, להוספה ולהסרה של מבצעים, לעדכון מחירים והטבות, עדכון מלאי ופרטים אחרים.

 

קטלוג דיגיטלי למעצבות אופנה

אחד מתחומי הפעילות שתפס תאוצה ברשת באיחור קל הוא תעשיית האופנה. מוצרים דוגמת הקטלוג הדיגיטלי, שמאפשרים צפיה במספר תמונות של כל מוצר, פירוט מלא של מידות והיקפים, הפך את המוצר לפופולרי מאוד בקרב חנויות בגדים ועסקי אופנה, לרבות חנויות וירטואליות ומעצבים פרטיים המבקשים כלי למכירה ישירה ללקוחות.

 

חשיפה

החשיפה לקטלוג הדיגיטלי מתבצעת באמצעות קישור- אותו ניתן לשלוח ולהפיץ במגוון כלים ודרכים, באמצעות שליחת הקישור בהודעה בטלפון הנייד, תוכנות המסרים, הרשתות החברתיות ועוד.  ההפצה אינה מוגבלת, מה שמאפשר להגיע לציבור רחב של גולשים, שיזכו לקבל אל כך היד את מסרי העסק, המוצרים השונים שהוא משווק ומסרים נוספים.

מחיר קטלוג דיגיטלי הוא שווה לכל נפש ונקבע לאחר התאמה לצורך ולהיקף הקטלוג.

 

לאתר אינטרנט : http://arcatalogue.co.il/

פייסבוק : https://www.facebook.com/arcatalouge/

אינסטגרם : https://www.instagram.com/challenge

טלפון להזמנות : 0505542266

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות