n
דף הבית / צרכנות / מדריך עסקים: כך פותחים קיוסק

מדריך עסקים: כך פותחים קיוסק

במדינת ישראל, עסקי הקיוסקים תופסים תאוצה ולראיה ניתן לראות שכיום ישנם בישראל יותר מ-9000 עסקי קיוסקים הפזורים ברחבי המדינה ומציעים שירות אדיב ללקוחות הנכנסים בדלת. על מנת לפתוח קיוסק מצליח, ישנם כמה דגשים שצריך לקחת אותם בחשבון

פתיחת עסק
אילוסטרציה. freepik

אחד מהעסקים היותר נפוצים במחוזותינו וניתן למצוא אותם בכל מקום ובכל פינה וליהנות ממה שיש להם להציע לקהל הרחב, הן ללא ספק עסקי הקיוסקים אשר עם השנים, התפתחו מאוד וכיום ניתן למצוא בהם מגוון רחב מאוד של מוצרים דבר המאפשר לחסוך זמן רב בהגעה אל רשתות המזון הגדולות

אחד היתרונות הגדולים בפתיחת קיוסק, הוא שאינכם צריכים להיות בעלי ידע ניהולי מבוסס, שכן ניהול קיוסק הינה משימה לא מורכבת ודיי פשוטה, שכל אחד ואחת בעלי היעדר כישורים ניהוליים, יכולים לבצע. אחד האמצעים האפקטיביים ביותר אשר יסייעו לכם בניהול תקין של העסק, היא ללא ספק קופה לעסק אשר תסייע בניהול חשבונות העסק, ניהול מלאי, עבודה מול ספקים ועוד מגוון אפשרויות אשר יסייעו בניהול נכון של העסק וללא שגיאות.

כיצד לפתוח קיוסק בישראל

במדינת ישראל, עסקי הקיוסקים תופסים תאוצה ולראיה ניתן לראות שכיום ישנם בישראל יותר מ-9000 עסקי קיוסקים הפזורים ברחבי המדינה ומציעים שירות אדיב ללקוחות הנכנסים בדלת. על מנת לפתוח קיוסק מצליח, ישנם כמה דגשים שצריך לקחת אותם בחשבון והם:

  1. מיקום ושעות פעילות – מיקום העסק ושעות הפעילות שבו הוא יספק שירות ללקוחות, הינם גורמים מרכזיים ביכולת שלו להצליח ולעמוד ביעדים העסקיים. ככל שמיקום הקיוסק יהיה באזור מרכזי מבחינת אוכלוסיית יעד כך הקיוסק יצליח יותר ויפעל באופן בלעדי באותו אזור נתון. בכל הנוגע לשעות הפעילות, ככל ששעות הפעילות של הקיוסק יהיו יותר ארוכות כך תגדילו את כמות הלקוחות אשר יגיעו אליכם במיוחד בשעות הלילה בהם הסופרים כבר נסגרים ואתם תהיות נותני השירות היחידים באזור.
  2. שיפוץ ועיצוב העסק – העדיפות היא לשכור מקום שכבר עבר שיפוץ וכך תוכלו לחסוך בעלויות שיפוץ העסק אשר יכולות להגיע לסכומים הנעים סביב 25,000 ₪. שיפוץ העסק יכלול צביעה, הקמת עמדת תשלום, תשתית ועוד.
  3. דמי שכירות – מחירי השכירות נעים סביב 8,000 ₪ ואף יכולים להגיע לסכומים גדולים יותר, תלוי במיקום ובגודל של הקיוסק.
  4. ציוד הכרחי – על מנת לפתוח קיוסק, יש צורך בציוד רב אשר ישפיע על נראות המקום ועל היצע האפשרויות שהקיוסק יכול להציע. ציוד לקיוסק יכלול בדרך כלל מקררים, מקפיאים, קופה חכמה לעסק, מדפי אחסון ועוד מגוון רחב מאוד של ציוד הכרחי אשר עלותם הכוללת יכולה להגיע לסכום של 35,000 ₪.
  5. מדפי אחסון – אחד הדברים החשובים ביותר בקיוסק, הם כמובן מדפי האחסון אשר על גבם מסודרים המצרכים השונים בצורה מזמינה ומסודרת. כאשר מתקינים מדפים, יש לעשות זאת כך שכל הקירות של העסק, יהיו מלאים במדפי שירות, דבר אשר ישפיע בצורה חיובית על נראות העסק ועל הסדר והארגון שהוא מביא.
  6. קופה חכמה – קיוסק אשר מעוניין להתנהל בצורה חכמה, חייב להשקיע בקופה חכמה לעסק, אשר תארגן עבורו את כל העניינים הכלכליים, ניהול המלאי, הנפקת קבלות וחשבוניות ועוד מגוון רחב של אפשרויות כלכליות.
  7. מקררים – באמצעות מקררים וממקפיאים, ניתן יהיה לאחסן מוצרים אשר מצריכים שהייה בקירור ובכך תוכלו להגדיל את היצע המוצרים וכנגזרת מכך, את ההכנסות של הקיוסק.
  8. מכונות ברד וקפה קר\חם – מכונות קפה וברד, מהוות מקור הכנסה רווחי ומשמעותי עבור קיוסקים ויש לתת על כך את הדעת.
  9. ספקים וסידור ראשוני – בעת פתיחת קיוסק, יש צורך ברכישה ראשונית ומאסיבית של מצרכים שונים, על מנת למלא את המדפים והמחסנים ולהציג סחורה מרשימה ללקוחות הנכנסים לקיוסק. רכישת הסחורה מתבצעת מול הספקים השונים כאשר ישנם ספקים בלעדיים למוצרים מסוימים, אותם אי אפשר לרכוש מספקים אחרים. מדובר על מוצרים ממותגים של החברות הגדולות במשק. אך מצד שני, ישנם מוצרים אותם ניתן להשיג במחירים זולים יותר, באמצעות יבוא מקביל ויש לשקול זאת.
  10. ביטוח לעסק – חשוב מאוד לעשות ביטוח לעסק, הן לתכולה, הן לעובדים במקרה של פציעה שלהם בזמן העבודה והן ללקוחות אשר שוהים בקיוסק.
  11. מצלמות אבטחה – מצלמות הן מצרך חובה בכל עסק ומספקות הגנה וביטחון רב מפני גנבים ומאפשרות ניהול תקין של העסק.
  12. שיווק ופרסום – לרוב קיוסקים אינם פועלים לשיווק ופרסום העסק. מדובר על עסק מקומי אשר קהל היעד שלו נמצא בסביבתו הקרובה ואין צורך בהשקעה בשיווק ופרסום, מלבד שילוט מודגש אשר ימשוך לקוחות לקיוסק.

המאמר באדיבות אומגה קופות: למידע נוסף וטיפים בנושא קופה רושמת וניהול העסק בקרו באתר כאן.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות