n
דף הבית / צרכנות / ללא חומרים כימיים רעילים: הדברה ירוקה ובטוחה יותר

ללא חומרים כימיים רעילים: הדברה ירוקה ובטוחה יותר

הדברה ירוקה ובטוחה יותר הוא שם כללי להדברות שמתבצעות ללא חומרים כימיים וללא חומרים מזיקים. בשורות הבאות נציג בפניכם מה זה הדברה ירוקה ובטוחה יותר, איך זה נעשה בפועל, כמה זה אמור לעלות ועוד

הדברה ירוקה
צילום: Freepik

בעשור האחרון חלה עליה בביקושים לגבי הדברה ירוקה ובטוחה יותר. העולם שלנו הולך למקום יותר ירוק, יותר נקי, יותר בריא ואנחנו רואים את זה בכל כך הרבה תחומים.

 

באילו תחומים נוצר מעבר לתהליכים ירוקים יותר?

כמו תחום הבריאות, התזונה והספורט, תחום הבניה (בניה ירוקה/בניה חכמה), תחום החדשנות ויזמות, תחום החקלאות, התעשייה ועוד, כך גם בתחום ההדברה עוברים לתהליכים ירוקים יותר. בשורות הבאות נציג בפניכם מה זה הדברה ירוקה ובטוחה יותר, איך זה נעשה בפועל, כמה זה אמור לעלות ועוד.

 

מה זה הדברה ירוקה ובטוחה יותר?

הדברה ירוקה ובטוחה יותר הוא שם כללי להדברות שמתבצעות ללא חומרים כימיים וללא חומרים מזיקים. תהליך ההדברה המדבר על הדברה ירוקה ובטוחה יותר נעשה על בסיס רכיבים טבעיים ואורגניים שמטרתם לגרום לחוסר איזון וכך לעודד אי נוחות עבור מזיקים וחרקים הנמצאים באותו אזור. יש כמה סוגים של הדברה ירוקה ובטוחה:

  1. הדברה אלקטרונית – המדביר עושה שימוש במכשירים אלקטרונים מיוחדים שמרחיקים את המזיקים. ממש כמו המכשיר הזה שמושך אליו זבובים או יתושים ומחשמל אותם. אז יש מכשירים כאלה רק ירוקים יותר. זה מאוד דומה לשיטה של הדלקת נר צינטרונלה שלא מחסל את היתושים אלא פשוט מרחיק אותם. יש גם מכשירים שמרחיקים למשל באמצעות סאונד ציפורים כמו יונים למשל.
  2. הדברה ביולוגית – משנה את מאזן הכוחות הטבעי באותו חלל. מוסיפים אוייבים שנחשבים לטבעיים עבור המזיק וגורמים לו לברוח ולחפש מקום אחר. זה ממש כמו עיקרון החתולים/עכברים. איפה שיש חתולי רחוב רעבים, אין עכברים ונחשים. כמובן שזה לא תמיד אפקטיבי.
  3. הדברה אורגנית- שימוש במגוון של חומרים טבעיים שגורמים למזיקים להסתלק או פשוט לא להגיע. אבקנים, שמנים מסוימים, פרחים וכדומה גורמים לחרקים ספציפיים להימנע מלהגיע לשטח.

 

הדברה ירוקה  ובטוחה עשה זאת בעצמך

הדברה ירוקה ובטוחה יותר מביאה איתה כמה יתרונות כמו למשל, העובדה שגם אנחנו יכולים לבצע הדברה בכוחות עצמנו. למשל, פיזור של פלפל שחור ידוע כמרחיק נמלים. אם תוסיפו מעט חומץ לנוזל הרצפה, תוכלו לסלק את הג‘וקים מהבית שלכם וכדי להימנע מעש בארונות, כל שעליכם לעשות הוא לשלב שקיקי לבנדר בין הבגדים.

 

הדברה ירוקה ובטוחה יותר כמה זה עולה?

המחיר של הדברה ירוקה ובטוחה יותר משתנה ותלוי במגוון פרמטרים כמו למשל סוג המזיקים שאנחנו רוצים להרחיק, גודל הדירה או הבית, האם מדובר בהדברה רק במבנה פנימי או גם בחוץ ועוד. המחירים נעים בין כמה מאות שקלים עבור הדברה ירוקה ובטוחה יותר ועד כמה אלפי שקלים בבתים פרטיים או וילות.

 

 

מחפשים שירותי הדברה ירוקה ובטוחה יותר? המדבירים נט מבצעים את העבודה בצורה בטוחה, יסודית ויעילה. אנחנו מתמחים בכל סוגי ההדברות לרבות הדברה ביולוגית, הדברה כימית, הדברה טבעית, הדברה ירוקה, הדברה אורגנית, הדברה אלקטרונית, הדברה בג‘ל ועוד. אנחנו מרחיקים את כל סוגי המזיקים והחרקים ללא יוצא מן הכלל. שירות מקצועי, יעיל ויסודי במחיר הוגן.

 

ההדברה מבוצעת על ידי מדביר מוסמך עם רישיון מטעם המשרד לאיכות הסביבה. צרו איתנו קשר בטלפון 072-3341-454 ונשמח לעזור ולענות לכם על שאלה ואף לתאם הדברה בזמן שהכי נוח לכם.

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות