n
דף הבית / צרכנות / הכובע הכי אהוב עם הדפסה אישית

הכובע הכי אהוב עם הדפסה אישית

רוצה להדפיס על כובע טמבל? באילו אירועים כובע טמבל תמיד מנצח כמתנה? כיצד בוחרים את כובע הטמבל המנצח?

כובעים
צילום: pexels

כובעים הם דבר שימושי, במיוחד בארץ שטופת שמש כמו ישראל. כובעי טמבל היו נפוצים ואהודים במיוחד בשנים עברו של קום המדינה, במיוחד בקיבוצים, אך בשנים האחרונות נראה שהטרנד הנושן חזר ובגדול. היום לכל בני הנוער יש כובע טמבל, זה שמודפס עליו ציור מצחיק או כיתוב אישי, ונראה שדווקא נער או ילד שאין לו כובע טמבל הוא יוצא הדופן. אז לאילו אירועים כדאי להכין כובעי טמבל ואיך בוחרים אותם? הכנו מדריך מקוצר לנער ולמבוגר.

השימוש הנפוץ בכובע טמבל

במיוחד בקרב צעירים ובני נוער אבל לא רק, כובעי הטמבל הפכו לטרנד צבעוני בו הם יכולים לבטא את עצמם בשלל סגנונות. ניתן לראות שנעשה שימוש בכובעים במסגרות הנוער השונות, בטיולים של בתי הספר, במסגרות בלתי פורמליות לצעירים בוגרים ועוד. כולם אוהבים לבטא את עצמם, ואם הדבר נעשה עם כובע שנוח ונעים לשים אותו על הראש? מה טוב. בדרך כלל כשמדפיסים כובע טמבל באופן אישי עם כיתוב, עושים זאת בכמויות גדולות, בצבעים שונים ועם הדפס קטן, כמו למשל לכבוד טיול פסח או מחנה קיץ.

איזה צבע כדאי לבחור לכובע?

כובעי טמבל הם כובעי טמבל, הם מגיעים באותה המידה, מכסים באופן יעיל את הפנים ואת העורף ובדרך כלל הם יהיו במידה אחת קבועה. המקום שבו כן ניתן קצת להתפרע בדמיון ולהוסיף שינוי הוא בבחירת הצבעים ובהדפס שיהיה על הכובע. לדוגמה, אם מדובר על קבוצות שונות בטיול פסח או טיול שנתי, רצוי לבחור לכל כיתה או קבוצה צבע כובע אחר וכך ניתן בשטח לזהות בקלות מי שייך לאיזו קבוצה. כאשר בוחרים כיתוב, רצוי לעשות אותו גלוי אך באופן שלא יכסה על רוב הכובע, אלא באופן מוצנע בקדמת הכובע. מומלץ לבחור בצבע בולט, כיום ישנם כובעים בכל הצבעים – כחול, אדום, ירוק, צהוב, חאקי, לבן ועוד.

באילו אירועים ניתן לראות את הכובעים?

מלבד השימוש בהם בטיולים, לא מעט אנשים עושים שימו בהדפסה על כובע הטמבל צורך קידום של מוצר מסוים או כאשר רוצים לתת מתנה מדליקה ושימושית לעובדים בחברה או בעסק. ניתן לראות כי היום הטרנד גם זלג לעולם החתונות והאירועים כמתנה מזכרת עבור האורחים שהגיעו, טרחו והביאו צ'ק. כאשר מדובר על כמויות גדולות מומלץ להזמין אותן מראש וגם מומלץ לבדוק האם יש אפשרות לקבל הנחה מסוימת על הזמנת כמות גדולה. גם בעולם קידום המכירות והיח"צ הכובעים הפכו למוכרים במיוחד, וזאת פשוט בשל העובדה שכמעט כולם ישמחו לקבל כובע טמבל איכותי וצבעוני.

רוצה לתת כובע טמבל מתנה אבל קשה לך לחשוב על רעיון?

אנו במגוון כבר חשבנו על כל הפתרונות, ולנו הצעה מדליקה עבורך- שירות הדפסה על כובעי טמבל. ניתן להיכנס לאתר, לבחור כובע בצבע מדליק ולהיכנס לעיצוב אונליין. אפשר לכתוב מה שרוצים, להוסיף לוגו או קשקוש, ואז לבצע את ההזמנה והכובעים יהיו בדרך אליך. פשוט, נכון? כדאי להיכנס לאתר כבר עכשיו ולהזמין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות