דף הבית / חדשות העיר / בני ברית למען הסטודנטים

בני ברית למען הסטודנטים

מי ליאור

קרן המלגות של ארגון "בני ברית" לעידוד ההשכלה, העניקה מלגות לסטודנטים תושבי העיר. מדובר בסטודנטים מתחומי ידע שונים.
נשיאת לשכת בילו, סילביה אהרון ברכה את השעה ולאחריה דיברה נשיאת לשכת נשים בנימין דה רוטשילד, ד"ר הדס-מלכה הכהן, על חשיבות ההכרה של ארגון בני ברית בערך ההשכלה הגבוהה ותרומתה בעיצוב פני הדור הצעיר, תוך דגש על מתן הזדמנות שווה לרכישת השכלה גם למי שידם אינה משגת.
ד"ר הדס-מלכה הכהן הודתה לתורמים ולמעצבת הפנים עליזה ירמיהו על הסיוע בעיצוב המחודש של המקום, כן התייחסה לתקציב החסר לשיפוצים הנדרשים במקום, לרבות הקמת מעלית לנגישות ושיפוץ מדרגות המבנה. ד"ר הדס קראה לסגן ראש העירייה ומ"מ מוטי עגמי לסייע להשגת המטרות האמורות.
לזוכי המלגות קראה להגיע ולתרום לפחות תשע שעות לטובת שתי הלשכות ואמרה: "אנו שמחים לסייע לכם ולכן להגשים את החלומות -ונשמח גם לערך התובנה החברתית שתיקחו מהערב הזה וכי תצטרפו אלינו על מנת להגשים את חלומותינו למען הקהילה.
סגן ראש העירייה ומ"מ מוטי עג'מי, אמר בתגובה לבקשתה לתקציב שיפוץ, הסביר כי מדובר במבנה השייך לעמותה ולא במבנה עירוני ולכן הדרך היחידה לסייע לעמותה היא דרך ועדת תמיכות המתקיימת בעירייה. הוא שיבח את בני ברית על ערכיה החברתיים האוניברסאליים, שמקורם ביהדות וכיוון לערבות ההדדית והתמיכה בדור העתיד.
את הטקס כיבדו בנוכחותם נשיא בני ברית ישראל דניאל גרץ, סגנו עמנואל כהן, סגן נשיא בני ברית העולמית אברהם חולי יושבת ראש ועדת המלגות שושנה סורקיס וקרואים רבים נוספים.
למעוניינות להצטרף לפעילויות או להתנדבות בלשכה ניתן ליצור קשר עם הנשיאה ד"ר הדס מלכה הכהן (לשכת נשים בנימין דה רוטשילד) 054-2900898.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות