דף הבית / חדשות העיר / ‏500 תלמידים שגרירים בראשון לציון

‏500 תלמידים שגרירים בראשון לציון

מי ליאור

השבוע התקיים כנס עמיתים ומשפיעים ארצי במכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש, את ראשון לציון ייצגו כ- 30 תלמידים עמיתים משני בתי הספר שנבחרו מבין בתי הספר בעיר המשתתפים בפרויקט, חטיבת הביניים אבני החושן- מקיף י' בהובלתה של גנט דסה וחטיבת הביניים יצחק נבון ממקיף י"ג בהובלתה של סיגל גבאי. הקבוצות שנבחרו לייצג את העיר בכנס הארצי הן אלו שהתוצרים שלהם במהלך השנה היו הטובים ביותר מבין כל הקבוצות שלקחו חלק בפרויקט מבין בתי הספר השונים בעיר.

מנהלת תחום חינוך ונוער ברשות למניעת אלימות סמים ואלכוהול, דיאנה לטנר, מספרת על הפרויקט: "אני מאמינה שהדרך הכי טובה להעברת מסרים היא לדבר בגובה העיניים וכשבני נוער מעבירים לבני נוער את המסר, הוא עובר בצורה הטובה ביותר וזוהי מטרת הפרויקט . בני הנוער שמשתתפים בפרויקט מתייחסים ברצינות רבה לתפקיד המוטל עליהם והיה ניתן לראות זו ברמה הגבוהה של התוצרים אותה הציגו בכנס".

צילום: באדיבות העירייה

בכנס השתתפו תלמידי עמיתים מכל רחבי הארץ הן מהמגזר היהודי והן מהמגזר הערבי. במסגרתו הציגו העמיתים שנבחרו את התוצרים עליהם עבדו כל השנה וכמו כן עברו סדנאות וקיבלו הרצאות מעוררות השראה העוסקות בנושאי הפרויקט, מניעת שימוש בסמים ואלכוהול בקרב מתבגרים.

תכנית עמיתים ומשפיעים מתקיימת במערכת החינוך העל יסודי ובשנים האחרונות גם בחינוך היסודי. התוכנית מופעלת על ידי משרד החינוך – אגף שפ"י והרשות למניעת אלימות, סמים ואלכוהול. במסגרת התוכנית מוכשרים מדי שנה תלמידים מכל בתי הספר ומקבלים כלים בנושא מניעת שימוש בסמים ובאלכוהול והתנהגויות סיכון. התלמידים הופכים להיות "שגרירים", בתוך מוסדות החינוך ומעבירים לחבריהם תכנים בנושאים הנ"ל.

הסמינרים התקיימו במסגרת שיתוף פעולה עם משרד החינוך בהובלתה של המדריכה המחוזית למניעת שימוש בסמים אלכוהול וטבק, רונית פרי-חורי והרשות למלחמה בסמים ,אלכוהול ואלימות בראשות של ראש הרשות, דוד בן שושן וראש תחום חינוך, דיאנה לטנר. בסמינרים הוכשרו מעל 500 תלמידים מכל קצוות העיר.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות