דף הבית / חדשות העיר / תקיפה אכזרית

תקיפה אכזרית

רונן דמארי

על פי כתב האישום שהוגש לאחרונה לבית משפט השלום בעיר, הנאשם המתגורר בשכונת שיכון המזרח בעיר, סיכם עם בעל המקצוע כי יתקין את המטבח בביתו תמורת סכום של 3,000 שקלים במזומן.

בעל המקצוע ביצע את העבודה לה התחייב, אולם משסיים אותה וביקש את שכרו, הנאשם דחה אותו והודיע לו כי אין לו כסף מזומן.

בעל המקצוע התקשר לנאשם מספר פעמים במרוצת השבועות הבאים על מנת לקבל את כספו, אולם זה שב ואמר לו כי אין ביכולתו לשלם כי אין לו כסף מזומן.

בכתב האישום מתואר, כי לאחר שהבין כי הנאשם מתחמק ממנו, הגיע בעל המקצוע לביתו של הנאשם על מנת לדרוש את כספו. לאחר שהכניס אותו לביתו, אמר לו הנאשם כי אין לו כסף ותקף אותו במכת אגרוף לפניו והצמיד אותו לקיר בחוזקה.

כתוצאה מהתקיפה נשברו משקפיו של בעל המקצוע, אולם הנאשם לא הסתפק בכך – הוא רכן לעברו, הכניס את ידיו לכיסיו והוציא מהם שטרות כסף עד שהמתלונן הדף אותו ונמלט החוצה. גם בכך לא הסתיימה התקיפה כאשר הנאשם יצא אחרי המתלונן ושוב הכה אותו במכת אגרוף בפניו.

בהמשך, הוא נטל מוט עם מסמרים, מסור ידני ופטיש והשחית את הקטנוע של בעל המקצוע. באותן נסיבות הוא איים על בעל המקצוע כשהוא צועק לעברו: "אני אהרוג אותו, אני ארצח אותך".

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, גניבה, איומים, היזק לרכוש במזיד וחבלה במזיד לרכב. משפטו צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות