דף הבית / חדשות העיר / תערוכת הפופ אפ ממשיכה לנדוד  

תערוכת הפופ אפ ממשיכה לנדוד  

מי ליאור 

תערוכת הפופ אפ, הציגה  צילומים של 17 בני נוער מקבוצת הצילום של מועדון התדר, אמנים  מעמותת אמני הצילום של ראשל"צ ואחרים תושבי העיר.

התערוכה אשר נוצרה בעקבות שיתוף הפעולה בין מועדון התדר לתחום האמנות בעיר, העניקה משמעות לחוויה הויזואלית הנתפסת בעין ברגע נתון לבין אמנות הנתפסת באמצעות השמיעה והתהליך המייחד אותה ויוצר את האנלוגיות ביניהן לכה מעניינות, מאתגרות ונותנות השראה.

מנהלת תחום אמנות באגף התרבות,  אפי גן מסבירה: " מוסיקה היא "אמנות על" ביחס לאמנויות אחרות. כיוון שהצליל המוגדר, אינו דומה לחומרי הגלם ה"ארציים" של האמנויות הפלסטיות, כמו צבע וצורה הקיימים בטבע ממילא. היצירות הראו שהדבר אפשרי, שכן מדובר בקשת רחבה של רגשות ואפשרויות הנוגעות למוזיקה ולאופן בו היא נחווית או מושמעת. באמצעות העין, נגלות לפנינו רגשות המחברות למוסיקה ומופעיה". עוד ציינה  כי לדברים נתן ביטוי הולם בשפה המטאפורית, ליאונרדו דה וינצ'י מגדולי אמני הרנסנס שאמר כי "הציור הוא שירה אילמת, והשירה היא ציור עיוור".

מועדון התדר משמש בית לנערים ונערות אוהבי מוזיקה ותרבות. התערוכה ייצגה שנה של למידה ועבודה של החניכים, אשר לומדים ומיישמים את אומנות הצילום. בני הנוער עשו זאת במסגרת מעורבות חברתית: "הם לא רק למדו והציגו במהלך השנה, אלא תרמו לקהילה בעזרת צילום – הם תיעדו אירועים המיועדים לבני גילם – במסגרת עירונית רחבה, במוקדי נוער שונים, לעיתים בשעות לא שגרתיות, בימי חג, וחופשים – ועל כך אנו מודים להם".

התערוכה בדרכה לכותר ראשון – שקמה: הספרייה העירונית המתמחה בתחום התרבות, האמנות והמוסיקה, החל מ- 27 ביוני לאורך כל חודשי הקיץ.

אוצרת התערוכה: אפי גן – מנהלת תחום אמנות באגף התרבות ואוצרת הגלריה העירונית לאמנות בחברה העירונית.

צילום: שני צדיקריו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות