דף הבית / חדשות העיר / תלמידי אנקורי במפגש עם ח"כ אלעזר שטרן

תלמידי אנקורי במפגש עם ח"כ אלעזר שטרן

מי ליאור

ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד) הגיע לקמפוס אנקורי ונפגש עם תלמידי בית הספר. בחלקו המרכזי של הביקור, נפגש שטרן עם תלמידי השכבות הבוגרות לשיחה פתוחה בנושאי מנהיגות, שירות צבאי משמעותי, דת ומדינה. תחילה, סיפר ח"כ, אלוף במילואים, על עברו הצבאי, החל מתפקידו האחרון כראש אגף כוח אדם וכלה בתפקידיו השונים שכללו בין היתר מפקד בית הספר לקצינים (בה"ד 1), קצין החינוך הראשי ומפקד גדוד 202 בצנחנים.
אחד מתלמידי כיתה י"ב שאל את ח"כ שטרן אודות עמדתו לגבי גיוס בנות לשירות קרבי וזה השיב: "אני בעד לאפשר לבנות ללכת לשירות קרבי, משתי סיבות" ונימק כי "בראש ובראשונה יש בכך כדי לסייע לצה"ל ולמדינה, כמו גם מהטעם הפשוט כי זו זכותן של הבנות. אני בטוח שבעתיד ייפתחו בצה"ל אפשרויות נוספות עבור בנות וכבר היום רואים התקדמות בנושא. בעבר היו מעט מאוד תפקידים לבנות וכיום הצבא כבר עושה ניסיון לשילובן בתפקידי לוחמה בטנקים".
כאשר נשאל על פרויקט "עדים במדים" אותו יזם, במסגרתו יוצאות משלחות של צה"ל לפולין, סיפר בהתרגשות כי לאחר שביקר עם אימו – ניצולת שואה, במחנות ההשמדה אושוויץ' גמלה בלבו ההחלטה להקים את המיזם אשר מעמיק את חווית הזוועות שידע העם היהודי בפרק החשוך ביותר בחייו.עוד סיפר כי אמו פגשה מבקרים פולנים באחד הצריפים וציינה בפניהם כי בסוף המסע הם חוזרים למדינת ישראל, הבית של העם היהודי, אשר נבנה והתפתח למרות ניסיונות הנאצים למנוע כל "בניין יהודי" בעולם.
גרדוס הודה לח"כ שטרן על המפגש המרתק ואמר: "אני שמח שנציג ציבור אשר משפיע על חיינו, תומך ומייצג ערכים חשובים אלו בכנסת. אנו דוגלים בהצגת קשת הדעות וננסה לקדם ביקורים נוספים של אנשי מפתח בחברה הישראלית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות