דף הבית / חדשות העיר / שיכור תקף מוכר בפיצרייה

שיכור תקף מוכר בפיצרייה

מכירת פיצה עלולה להיות עסק כואב במיוחד, כך למד על בשרו מוכר בפיצרייה בראשון לציון

רונן דמארי

מכתב האישום שהוגש לאחרונה לבית המשפט בעיר, עולה כי גבר בן 45 תקף באכזריות מוכר בפיצרייה כשהוא בגילופין. האירוע התרחש בחודש מאי השנה בשעת ערב, כאשר הנאשם הגיע לפיצרייה כשנודף ממנו ריח של אלכוהול וביקש מהמוכר משולש פיצה.
המוכר השיב לנאשם כי נוהל הפיצרייה הוא מכירה של מגשים בלבד ולכן לא יוכל להיענות לבקשתו, אלא שמסתבר כי הנאשם לא אהב את התשובה. הנאשם החל לצעוק על המוכר שיתקשר לבעל העסק ואיים על הבעלים באומרו למוכר: "אני אפתח לו את התחת, שיביא לי עכשיו משולש פיצה".
המוכר ניסה להסביר לנאשם כי אין לו אפשרות למכור לו משולש פיצה והציע לו לרכוש מגש, כאשר הנאשם קם ממושבו נעמד מול המוכר וסטר לו על פיו. כתוצאה מהסטירה נפל המוכר ארצה והנאשם לחץ על כתפו של המוכר באמצעות רגלו ונתן לו מכה נוספת בפניו, בעודו שכוב על הרצפה. התקיפה נבלמה רק לאחר שאחיו של הנאשם אחז בו והרחיק אותו מהמוכר.
בהמשך, כאשר הנאשם שב למקום בו ישב והמוכר נכנס לפיצרייה, קם אליו שוב הנאשם והניף את ידו לעבר פניו, אך שוב נבלם על ידי אחיו.
הנאשם איים על על המוכר ואמר : "אני אזיין אותך, אני אפתח לך את התחת". במקביל, הבעלים של העסק שהבין שהעניינים יוצאים משליטה, הגיע למקום. או אז הניף הנאשם שולחן וניסה לזרוק אותו לעבר המוכר, אך אחיו מנע ממנו מלעשות זאת.
כתב האישום מייחס לו עבירות של איומים ותקיפה הגורמת חבלה ממש. משפטו צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות