דף הבית / חדשות העיר / "שומרים על ההישגים, ממשיכים את ההצלחה"

"שומרים על ההישגים, ממשיכים את ההצלחה"

רונן דמארי

באירוע שהתקיים בשבוע שעבר בבית העם נכחה השרה לשיוויון חברתי, גילה גמליאל, חבר הכנסת דוד ביטן, בכירי המפלגה, חברי הרשימה בראשות סגן ראש העיר יוסי חממי, מוקירי ותומכי המפלגה ותושבים רבים. הקמפיין יעמוד בסימן – "שומרים על ההישגים, ממשיכים את ההצלחה".

השרה גמליאל תיארה בדברים שנשאה בטקס את הישגי משרדה והישגי שלטון הליכוד עבור כלל האוכלוסיות בישראל. היא שיבחה את פעילות רשימת הליכוד בראשון לציון ואת הישגיו של יו"ר הרשימה, סגן ראש העיר יוסי חממי בקדנציה החולפת, והביעה ביטחון כי כוחה של רשימת הליכוד בראשון לציון יגדל אחרי הבחירות הקרובות, וחבריה ירשמו עוד הישגים והצלחות לטובת כלל האוכלוסייה בעיר.

ח"כ דוד ביטן, תושב העיר, דיבר על חשיבות הקשר בין מפלגת שלטון לרשימה מקומית. "ככל שהליכוד חזק יותר בשלטון, ככה גם הרשימה המקומית בכל עיר ועיר נהנית מהפירות וכמובן שבראש ובראשונה, תושבי העיר", הדגיש ביטן, שאיחל הצלחה גדולה לחממי וחברי הרשימה.

גם יו"ר רשימת הליכוד סגן ראש העיר יוסי חממי, התייחס בדבריו לקשר ההיסטורי בין תנועת הליכוד לרשימה הארצית ולרשימות המפלגה בערים השונות ואמר בין היתר: "הרעיון האידיאולוגי הבסיסי של תנועת הליכוד הוא ממשלת העם על ידי העם למען העם. באותה קונוטציה, אני אומר: זו צריכה להיות ממשלת העיר ראשון לציון, למען תושביה ועל ידי תושביה. כך נשמע את רחשי ליבם, כך נפעל למענם והחשוב ביותר נהיה רגישים לרחשי ליבם. אנו חלק בלתי נפרד מנציגות הליכוד, מתאמי הקשר הבלתי נפרד של האידאולוגיה של המחנה הלאומי בעיר למען תושבי העיר".

צילום: יח"צ

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות