דף הבית / חדשות העיר / רז קינסטליך מתמודד לראשות העיר

רז קינסטליך מתמודד לראשות העיר

בפוסט שפרסם קינסטליך בדקות אלה הוא כתב

"בדקות האחרונות הודעתי לראש העירייה, דב צור, על כוונתי להתמודד על ראשות עיריית ראשון לציון.

לפני 19 שנה, בגיל 23, נכנסתי לפוליטיקה המקומית. 19 שנה חלפו ותשוקת העשייה עדיין בוערת בי.

אתם כבר מכירים אותי. פעלתי בלהט וביושר למען הצעירים בעיר כדי שיוכלו לפתוח עסקים בעיר ולא ינדדו לערים אחרות. פעלתי למען בעלי החיים, הובלתי מהלכים למען הגברת תחושת הביטחון, חרטתי על דגלי את איכות הסביבה וטיבה. פעלתי ללא לאות כדי שיהיה פה יותר ירוק ויותר טוב לילדים שלנו, של כולנו.

לאורך דרכי הציבורית עצרתי לא פעם ושאלתי את עצמי האם אני נמצא במקום הנכון, האם אני במקום שבו אני יכול לשרת את הציבור שבחר בי ושלח אותי לייצג אותו בדרך הטובה והנאמנה ביותר וכשהרגשתי שצריך לעשות מעשה ולסלול דרך חדשה לא חששתי לעשות את השינוי וללכת עם האמת שלי.

כעת הגיע הרגע למהלך הדרמטי והחשוב מכולם. החלטתי לבקש את אמונכם לתפקיד ראש העירייה, כדי שיחד נהפוך את ראשון לציון למקום טוב יותר, עבור כולנו.

העיר שלנו עברה טלטלות רבות בשנים האחרונות. נשארתי בתפקידי כדי לשרת אתכם. אני לא אחד שנוטש כשקשה, אני אחרי הכל נבחרתי על ידכם כדי לפעול למענכם – וכך אעשה תמיד. ראשון היא עיר נפלאה. אין בכוונתי להשחיר אותה ולצייר תמונה קשה כדי לומר לכם לבחור בי. זה הבית שלי, אני אשמור עליו – מהעמדה הבכירה ביותר.

מתוך מכלול השיקולים, זה הזמן שלי, שלנו, לקחת אחריות על ראשון לציון ולהוביל אותה קדימה. יש להכניס לתוך העיר מודלים של חדשנות, של מעורבות אזרחית, שקיפות והתאמה של העיר לאתגרים שעוד נכונו לה.

זה הזמן למנהיגות מנצחת בראשון לציון, העיר שאנחנו כל כך אוהבים.

אני לא לבד במערכה. אני מביא יחד איתי צוות מצוין, נבחרת מנצחת של אנשים שאתם, ורק אתם, נמצאים בראש סדר העדיפות שלהם.
יחד, נוביל את ראשון לציון קדימה, כעיר העתיד של ישראל".

 

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, הודיע היום לסגן ראש העירייה, רז קינסטליך, ולחברי סיעתו, על הפסקת השותפות הפוליטית בין הסיעות.
באותו המעמד נשללו באופן מידי כל הסמכויות מרז קינסטליך וחברי סיעתו, וכעת הם אינם מחזיקים באף סמכות שהואצלה להם על כל המשתמע מכך.
דב צור: ״לשותפות פוליטית יש זכויות אבל גם חובות. החלטתו של קינסטליך להתמודד היא ליגיטמית אבל אי אפשר להיות רגל אחת בתוך הקואליציה וברגל השנייה לפעול נגד העשייה של הנהלת העיר. למהלך הזה תהינה השפעות ארוכות טווח ונצטרך להגדיר מחדש את השותפות שלנו בקדנציה הבאה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות