דף הבית / חדשות העיר / רוצים לדעת מתי מפנים את הגזם?

רוצים לדעת מתי מפנים את הגזם?

רונן דמארי

קמפיין הניקיון שקידמה העירייה בחגי תשרי הוכתר בהצלחה ומספר הפניות הנוגעות לפסולת ירד לעומת אשתקד. יחד עם זאת, כאשר תושבים נתפסו משליכים פסולת שלא בימי ההוצאה, הטענה הרווחת הייתה כי לא ידעו מהם ימי ההוצאה באזור מגוריהם. טענה זו נלקחה ברצינות רבה והוחלט כי מעתה מועדי פינוי האשפה וימי הוצאת גזם יתפרסמו ביישום (אפליקציה) העירוני. כל שנדרש הוא להקליד את שם הרחוב והמידע המבוקש יינתן בקלות.
מחזיקת תיק השירות לתושב, חברת המועצה לימור גור, אמרה כי "שמירה על הניקיון והסביבה היא אחריות של כולנו, עכשיו המשימה הזו תהיה קלה יותר. ראשון לציון היא העיר הנקייה ביותר מבין הערים הגדולות, בואו נשמור עליה כך".
במקביל, גם באגפי ההכנסות קידמו לאחרונה מחשוב מערכות על מנת להקל על תושבי העיר בביצוע פעולות והגשת בקשות. כך למשל ניתן מעתה להצטרף למסלול הוראת הקבע בכרטיס אשראי באמצעות טופס מקוון באינטרנט. אפשרות זו משפרת את אבטחת המידע ומייתרת את הצורך בהגעה לעירייה וכמובן את הצורך במשלוח טפסים ידניים אשר מכילים את כל פרטי כרטיס האשראי. נציין עוד כי מעתה יקבל התושב, באם יחפוץ, עדכון שוטף ב-SMS בדבר בקשתו עד להשלמת הטיפול בבקשות שונות כמו קבלת פטור מנכס ריק, קבלת פטור בגין שיפוץ, הנחה בארנונה ועוד.
בתוך כך נמסר כי העירייה שמה לעצמה כמטרה להנגיש כמה שיותר את השירותים העירוניים על מנת לשפר ולייעל את עבודת העירייה תוך מתן מענה קשוב, רגיש ומקצועי. אגף התקשוב בעירייה השיק שירות טכנולוגי לרישום ושיבוץ לגני הילדים וכיתות א', מערכת ניהול חדשה במוקד העירוני המשפרת את יכולת המעקב, הבקרה והשליטה ובכך תאפשר יעילות וצמצום זמני הטיפול בפניות, שדרוג אתרי האינטרנט של העירייה והחברות העירוניות ונגישותן לכלל האוכלוסייה ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות