דף הבית / חדשות העיר / רוצה להיות ראש העיר

רוצה להיות ראש העיר

רונן דמארי

רותם אברוצקי מגיע ממשפחה ענפה ומוכרת בעיר, הוא בנם הצעיר של בת-עמי (תמי) פרוסקובר ומתתיהו (מתי) אברוצקי. אחיו הגדולים הם אלוף פיקוד הדרום לשעבר, דורון אלמוג, והמהנדס מודי אברוצקי. אח נוסף שלו, ערן אברוצקי, נפל במלחמת יום הכיפורים.
רותם החל את הקריירה התקשורתית שלו בתקופת שירותו הצבאי, כאשר שימש כצלם צבאי. בהמשך הוא צילם לעיתונים "מעריב" ו"ידיעות אחרונות", עד שהצטרף לערוץ הראשון לפני כשני עשורים. בשנת 2012 הוא נבחר ליו"ר אגודת העיתונאים בתל אביב. בסוף שנת 2013 הוא עלה לכותרות לאחר שהגיש תלונה על הטרדה מינית מילולית נגד מנהל חטיבת החדשות בערוץ באותם ימים, בהמשך הודה המנהל באמירות מבזות כלפי עובדים הומוסקסואלים בערוץ.
ל"גל גפן" מסר אברוצקי השבוע: "לאחר מחשבה רבה ומתוך אהבה ודאגה לעתיד העיר האהובה בה נולדתי וגדלתי, החלטתי להתמודד על ראשות העיר ראשון לציון ובקרוב אחשוף את הנבחרת שעומדת לצדי".
ההודעה סתמה את הגולל על האפשרות שאחיו של אברוצקי, האלוף במילואים דורון אלמוג יהיה זה שיתמודד על ראשות העיר. שמו של אלמוג עלה כמועמד פוטנציאלי לראשות העיר גם במערכות בחירות קודמות, אולם הוא הכחיש את כוונתו להיכנס לזירה הפוליטית בראשון לציון.
גורמים פוליטיים ידעו לספר השבוע כי אברוצקי ייהנה מתמיכתו של אחיו ויציג נבחרת בה יופיעו שמות מפתיעים, שחלקם אף הוזכרו בעבר כמועמדים לראשות העיר בעצמם.
גורם בסביבתו של ראש העיר דב צור אמר השבוע: "אני מאחל לאברוצקי בהצלחה, אבל אני לא חושב שדב מתרגש מההודעה הזו. לדעתי, אם דורון אלמוג היה מודיע על התמודדות, התמונה הייתה שונה לחלוטין. בכל מקרה, בפוליטיקה הכל יכול לקרות. נצטרך להמתין עוד כמה חודשים כדי לראות את התמונה במלואה".
מסע בחירות לראשות עיר בסדר גודל של ראשון לציון טומן בחובו הוצאות כספיות משמעותיות ולא רבים ששים לצאת למסע המורכב. נכון להיום, אברוצקי הוא הראשון שמצהיר באופן רשמי על כוונתו להתמודד מול ראש העיר דב צור. עם זאת יש לציין כי קיימת סבירות גבוהה שחברת המועצה עו"ד ליאל אבן-זהר שהתמודדה בבחירות הקודמות על ראשות העיר, תודיע בקרוב על כוונתה להתמודד שוב בבחירות שיתקיימו בסוף חודש אוקטובר. מועמד נוסף שהתמודד בבחירות הקודמות על הנהגת העיר הוא חבר המועצה, אסף דעבול. ייתכן וגם הוא יודיע בקרוב על ניסיון נוסף לזכות בתפקיד הנחשק.
צור עצמו הודיע לאחרונה על כוונתו להתמודד על קדנציה שלישית בתפקיד.

רותם אברוצקי

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות