דף הבית / חדשות העיר / "רגעי קסם"

"רגעי קסם"

מי ליאור

האירוע שהוקדש ליום האישה הבינלאומי, כלל עשרה דוכני נשים יוצרות ומפעילות בתחומי תוכן שונים, בכללם משחקי חשיבה, עבודות יצירה, אופנת נשים ועוד. לאווירה תרמה את חלקה ד"ר אורלי נתנאל, חברת לשכת בני ברית, שהקדישה שירים ליום האישה.
בחלקו השני של האירוע ברך נשיא בני ברית ישראל דניאל גרץ, את הנשים ודיבר על תעצומות הנפש שלהן, נוכחותן הבולטת בעשייה לאורך הדורות בתחומי דעת שונים ועד לימינו.
ד"ר הדס-מלכה הכהן, נשיאת לשכת נשים בני ברית, דיברה גם היא על כוחן של הנשים שלדבריה פועלות ללא הרף ונלחמות להשגת שוויון זכויות במעמדן, נאבקות בסחר בנשים ועוד, בדגש על הדרך הארוכה הדורשת מהן עמל רב עדיין וציינה בסיפוק את חלקן של הנשים בין מקבלי ההחלטות החשובות.
לנוכחות הקדישה ציטוט מן המשנה "לא המדרש הוא העיקר אלא המעשה", ואמרה כי זה המוטו שלאורו היא פועלת יחד עם ד"ר חדוה הלר; אהבה, אחווה, שלום ורעות.
ד"ר הלר, יו"ר נעמת במרחב ראשון לציון, ברכה על שיתוף הפעולה ואמרה: "נמשיך להדק את הקשרים בינינו ולפעול ביחד כמכפיל כוח עבור נשים בעיר ובכלל". היא הודתה לתהילה דמתי, רכזת מעגל על החברות והעשייה ההתנדבותית בנעמת, ולכל נשות נעמת ובני ברית שהגיעו לאירוע המיוחד שנועד למענן ועבורן.
את האירוע חתמה תוכנית אמנותית בהופעת השחקנית הקומיקאית והזמרת אסנת שיר וישינסקי "החיים זה הכל". מופע המשלב הומור, צמיחה והתפתחות מתוך משברים משמעותיים שידעה וישינסקי בחייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות