דף הבית / חדשות העיר / ראשל"צ במקום הראשון בזכאים לבגרות

ראשל"צ במקום הראשון בזכאים לבגרות

83.1% זכאות לבגרות בקרב המתגוררים בעיר

רק לפני שמונה שנים עמד אחוז הזכאות על 61.63% בלבד * עלייה קבועה ורצופה בזכאות
מציבה את העיר במקום הראשון ברשימת הזכאות לבגרות בקרב שמונה הערים הגדולות * וגם: עלייה בזכאות לבגרות מצטיינת
וזינוק חסר תקדים של 47% בזכאות לבגרות חמש יחידות במתמטיקה

משרד החינוך פרסם היום את "תמונת החינוך" לכל הרשויות בישראל ובהן ראשון לציון שמציגה, שוב, שנה אחר שנה, עלייה קבועה ורצופה באחוז הזכאות לבגרות. ראשון לציון עומדת בראש שבע הערים הגדולות בישראל באחוז הזכאות לבגרות בעיר עם 82% בזכאות בקרב הלומדים בעיר. כמובן שאחוז הזכאות המתייחס למתגוררים בעיר גבוה יותר ועומד על 83.1%. זאת לעומת אחוז זכאות של 61.63% רק לפני שמונה שנים. עלייה דרמטית של 21.47%. מטבע הדברים ההשוואה נעשית אל מול רשויות בסדר גודל דומה, אולם גם בהשוואה ארצית, אחוז הזכאות בראשון לציון גבוה בכ-15% מעל הממוצע הארצי.

 

 


העלייה בזכאות מגלמת בתוכה עלייה גם בזכאות לבגרות מצטיינת, מ-8.7% ל-9.2% לתלמידים הלומדים בעיר, עלייה של כשישה אחוזים. בזכאות לבגרויות באנגלית ומתמטיקה נרשמה קפיצה משמעותית, כך למשל 43.6% מהתלמידים משנת הלימודים תשע"ו ניגשו לחמש יחידות באנגלית ואילו השנה 51.4% מהתלמידים ניגשו, עלייה של 17%. במתמטיקה הזינוק הוא הדרמטי מכולם, מ-16.4% ניגשים לחמש יחידות במתמטיקה ל-24.2%, עלייה של 47%. בכל הפרמטרים האלו, ראשון לציון ממוקמת הרבה מעל לממוצע הארצי, העומד על 14.3%.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות