דף הבית / חדשות 4 / קסם של בחור

קסם של בחור

רונן דמארי

תומר דודאי (37) נשוי ואב לשלושה ילדים, הפך לאחד מהמתמודדים היותר בולטים של התוכנית המדוברת של רשת: הוא מופיע כבר למעלה מ- 20 שנה. כבר בילדותו גילה את עולם הקסמים ובזמן שחבריו היו מבלים, הוא עבד קשה והשקיע את כל חסכונותיו בחנות של צ'יקו ודיקו הקוסמים המיתולוגיים.
תומר התחיל במופעים קטנים, ימי הולדת בעיקר ותמיד ניסה לדחוף ולהגיע לבמות הגדולות, אבל הסטיגמה הקשה שנבנתה במהלך השנים בתעשייה על קוסמים היוותה עבורו מכשול וסגרה בפניו כל דלת שביקש לפתוח.
לאחר הזכייה אמר דודאי ל"גל גפן": "כל חיי חלמתי על הזדמנות לעמוד על במות גדולות ולהגשים את כל הפנטזיות שלי ובתכנית גוט טאלנט, סוף סוף מצאתי את המקום הראוי להגשים את החלום. אני מתרגש מאוד מהמעמד והזכייה. תגובות השופטים היממו וריגשו אותי בטירוף. עבדתי קשה מאוד בשביל להגיע לרגע ובסופו של דבר, העבודה הקשה השתלמה. אני מקבל המון אהבה בכל ערוץ אפשרי וזה פשוט אושר גדול. מנסה להתעורר ביום של אחרי, ומבין שאני בעצם נמצא עדיין בתוך חלום ושהתמורה לעבודה קשה ולילות בלי שינה סוף סוף קיבלה במה.
אני מודה, מתרגש ובעיקר מאוד מאוד מאושר, וזה הזמן להודות לכל מי שתמך, הצביע , שיתף, אהב ועזר לי להגיע לרגע הזה.
תודה לרשת ולהפקה המדהימה – got talent ישראל על ההזדמנות המטורפת. תמיד חלמתי להופיע עם הילדים שלי על הבמה ובזכות התכנית הגשמתי חלום!
תודה ענקית לחברת המועצה קרן דנה ג'דה שליוותה, תמכה, דחפה ועזרה מאחורי הקלעים 24/7 עד לרגע האחרון! קרן, את אישה יקרה ואני מודה על הזכות שניתנה לי להכיר אותך".
חברת המועצה קרן דנה ג'דה, מחזיקת תיק התרבות, הוסיפה: "גאווה עירונית, איזו התרגשות, מדהים! תומר הפתיע ונתן ביצוע מושלם. ישבנו מול המסך ולא האמנו למראה עינינו. הוא קוסם מוכשר. ברכות על הזכייה, מגיע לו כל הכבוד".

תומר דודאי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות