דף הבית / חדשות העיר / צעיר איים באקדח אוויר

צעיר איים באקדח אוויר

רונן דמארי

כתב אישום הוגש השבוע כנגד תושב ראשל"צ, בן 26, בגין איום באמצעות אקדח אוויר על נהגת מונית שהסיעה אותו, בדרישה שתביא לו כסף.
תחילתה של החקירה בדיווח שהתקבל במשטרת ישראל, בסוף חודש נובמבר בשנה שעברה, על נוסע שאיים על נהגת מונית באמצעות אקדח ודרש ממנה כסף.
פעילות חקירתית של משטרת ישראל, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, הביאה למעצרו של החשוד בסוף השבוע שעבר. בחיפוש בביתו נתפס האקדח שאתו, על פי החשד, איים על נהגת המונית.
על פי כתב האישום, הזמין הנאשם מונית לרחוב הרצל בראשל"צ, באמצעות יישומון, ועלה למונית בעודו שתוי כשעל גופו מוטמן במקום נסתר אקדח אוויר בצבע שחור, הנחזה להיות אקדח אמיתי, וזאת למטרת ביצוע שוד.
עוד עולה מכתב האישום כי, לאחר שהגיע ליעדו ברחוב אנילביץ' בעיר, הורה הנאשם לנהגת המונית לעצור לו, הוציא את האקדח וכיוון אותו לעבר הנהגת ואמר לה "עכשיו תביאי לי את הכסף".
נהגת המונית שנבהלה וחששה מאוד מהנאשם, אמרה לו שייצא מהמונית ושהיא מזמינה משטרה, הנאשם בתגובה החל לצחוק, הוריד את האקדח ואמר לנהגת המונית כי האקדח אינו אמיתי וכי מדובר בבדיחה.
הנאשם עזב את המונית רק לאחר שנהגת המונית הורתה לנאשם בשנית לצאת מהמונית, ואחזה במכשיר הטלפון הנייד שלה על מנת לחייג למשטרה.
כאמור, החשוד נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בראשל"צ, והשבוע הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו ובקשה לעצרו עד לתום ההליכים בגין דרישה באיומים של רכוש.

צילום: דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות