דף הבית / חדשות העיר / צל"ש מקומי

צל"ש מקומי

מי ליאור

"האירוע היה חוויה חד פעמית עם עוצמות שקשה לתאר במילים" מספרת מנהלת תכנית בתי ספר מנגנים בראשון לציון, נלי ניסן, ומתארת את החוויה של תלמידי בתי הספר היסודיים בעיר לנגן לצד הנגנים של התזמורת הפילהרמונית הישראלית: "כולי תקווה כי התלמידים ימשיכו לחוות אירועים כאלה, אשר יגבירו את תחושת ההזדהות והשייכות שלהם לעולם המוסיקה".

במסגרת חגיגות ה-70 למדינת ישראל, הוזמנו תלמידים משישה בתי ספר יסודיים בראשון לציון, כמו גם בערים נוספות בישראל, לנגן עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית בהיכל התרבות בתל אביב.

בבוקר האירוע יצאו תלמידי בתי הספר בן גוריון, אופקים, ניצנים, ויתקין, כרמים ורעות, נלהבים, בחולצות לבנות, נושאים את כלי הנגינה בידיהם. בירידה מהאוטובוס הם נתבקשו לקחת איתם רק את כלי הנגינה. עוד ועוד נגנים החלו להגיע לרחבת היכל התרבות עד שהמקום התמלא באינספור נגנים מבתי ספר שונים ברחבי הארץ.

מנצח התזמורת, מאסטרו שמואל אלבז, הציג את הכלים המשתתפים בתזמורת והתלמידים הריעו כשהמנצח הציג את הכלי עליו הם מנגנים. במהלך האירוע ניגנה התזמורת מספר יצירות והתלמידים הקשיבו קשב רב, הזדמנות חד פעמית להקשיב וללמוד מהמוסד התרבותי החשוב במדינת ישראל. האירוע נתן במה לתזמורות מבתי ספר מנגנים מרחבי הארץ וכן למקהלות בתי ספר. נלי ניסן הוסיפה: "האירוע היה מרגש ועוצמתי, לא היה ברור מי התרגש יותר, הנגנים של התזמורת הפילהרמונית או התלמידים". התלמידים, ישובים במושבי ההיכל ניגנו אל מול התזמורת שהופיעה על הבמה. בין היתר ניגנו את השיר "תודה".

צילום: באדיבות בית הספר

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות