דף הבית / חדשות העיר / "צורך עירוני וחובה בכל עיר"

"צורך עירוני וחובה בכל עיר"

רונן דמארי

במכתב שמוען לראש העיר ולממלא מקומו, מוטי עג'מי האמון על המינהל לשילוב חברתי בעיר נאמר בין היתר: "בריכה טיפולית-הידרותרפית הינה צורך עירוני וחובה בכול עיר שמכבדת את עצמה, מה עוד העיר הרביעית בגודלה בארץ עם אוכלוסייה של 260 אלף תושבים. נכים, קשישים, ילדים ומבוגרים, בעלי צרכים מיוחדים, נפגעי תאונות וכול הסובלים מבעיות רפואיות הדורשות טיפולים הידרותרפיים שיקומיים, נאלצים כיום למרות מצבם הפיזי, לנסוע לבריכות טיפוליות הנמצאות מחוץ לעיר. לא פעם גם העלויות (הגבוהות) מושתות על המשפחות שבאין ברירה אחרת נושאות בנוסף לסבל, גם בנטל הכלכלי. זהו אבסורד, בעיר עם יכולות כספיות מעולות. נכון להיום, בעלי תפקידים במינהל לשילוב חברתי, כשלו בטיפול בנושא".
עוד מצוין במכתב: "בקרוב יפרסם הטוטו באמצעות קרן-המתקנים מכרז לבניית שלוש בריכות הידרותרפיות, וכמובן הערים הזוכות יזכו למענק שמן של כמה מיליוני שקלים.
אנו מבקשים בכל לשון של בקשה – לטפל בנושא ולא לפספס את המכרז.
הבקשה מתבססת על העובדה, שלצערנו, בשנה וחצי האחרונות מיליוני שקלים "ישבו" על המדף בטוטו ואוזלת יד משוועת של אנשי המערכת גרמה לכך שהעיר לא תזכה בתקציבים אשר היו יכולים לקדם פרויקטים חשובים לעיר ראשון לציון – חוסר מקצועיות גדול ביותר! אנו מבקשים בכל לשון של בקשה לא להירדם בשמירה! אלפי תושבים נזקקים לשירותים הללו הקריטיים לבריאותם, ולא ייתכן שייאלצו להמשיך ולנדוד לערים אחרות ולצרוך אותם מגופים פרטיים אשר גובים סכומי כסף גבוהים, שרוב המשפחות מתקשות לעמוד בהם".
סולרסקי מוסיף כי ישמח לסייע לטובת קידום הנושא ככל שיתבקש.
מהעירייה נמסר בתגובה: "סולרסקי מתפרץ לדלת פתוחה. העירייה שוקדת על תוכנית להקמה והפעלת בריכה טיפולית בה יינתנו טיפולים הידרותרפיים".

אמיר סולרסקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות