דף הבית / חדשות העיר / צועדים וזוכרים את הנופלים

צועדים וזוכרים את הנופלים

מי ליאור

זו השנה השלישית אשר בה מקיים תיכון העמית את הצעדה לזכרם של בוגרי בית הספר ומחנכם שמעון בן יצחק, שלחם כתותחן ונפל בעת שירותו הצבאי בלבנון בשנת 1983.
בבוקר יום שישי האחרון יצאה מבית הספר שיירה ארוכה של צועדים, בהם הורים שכולים, ובוגרי בית הספר לדורותיהם, כמו גם תלמידי ומורי בית הספר, כשהם נושאים בידיהם את דגלי הלאום ואת דגלי בית הספר והרשות העירונית. על חולצותיהם הכחולות הכיתוב "לנצח אחי -העמית צועדים לזכר הנופלים בוגרי בית הספר".
בתום ששה קילומטרים נחתמה הצעדה באצטדיון האתלטיקה במערב העיר, בטקס שערכו חברי מועצת התלמידים של בית הספר, שקראו בין היתר את שמות הנופלים לצד שירים נוגים ותפילת יזכור. בשם המשפחות השכולות נשאה דברים בגירה, אמו של ארז עידן ז"ל.

מנהלת השש שנתי יפה ליבה, הדגישה את הערך החשוב מכל ואת החובה לשמר את זכר הנופלים ואמרה: "במותם צוו לנו את החיים. כבית ספר שחרט על דגלו להצמיח דור ערכי, אכפתי, סובלני, מתחשב כמו גם דור המשרת בצה"ל שירות משמעותי וחשוב, אך טבעי שיוצא אל הפועל מיזם ההנצחה הזה אותו יזמה מועצת התלמידים של בית הספר".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות