דף הבית / חדשות העיר / "פתרון הולם לחודש ספטמבר"

"פתרון הולם לחודש ספטמבר"

מי ליאור

החופש הגדול מסתיים לשמחתם של כל ההורים, אך השנה השמחה קצרה מאוד, כיוון שחודש ספטמבר גדוש בחגים ובחופשות, והורים רבים שוב ימצאו עצמם בקרוב עם הילדים בבית. העירייה בשיתוף עם החברה העירונית ניהלו בשבוע האחרון דיאלוג עם ההורים בעקבותיו הוחלט כי השנה ייפתחו הצהרונים כבר ביום הראשון ללימודים, 2.9.18, על אף שהילדים בהסתגלות ביומיים הראשונים. בשנים עברו נפתחו הצהרונים לאחר היומיים של ההסתגלות.

החלטה נוספת שהתקבלה על מנת להקל על ההורים בחודש ספטמבר, היא להוסיף יומיים בחול המועד סוכות (25.9 ו- 26.9) בהם הצהרונים יהיו פתוחים מ- 8:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים, מבלי לקצץ בימים האחרים של החופשות במהלך השנה. סך הכל יתווספו ארבעה ימים השנה ובסך הכל  תהיה לילדים מסגרת במשך 15 ימים בחופשות במהלך השנה.

הורים רבים טענו כי חודש ספטמבר הוא חודש קצר והלינו על כך שהם צריכים לשלם תשלום רגיל לצהרונים. בעירייה הדגישו כי תשלומי הורים בגין הצהרונים, הם על בסיס סך כל ימי השירות לאורך השנה ולא כמספר הימים בחודש מסוים. גם כאן נמצא פתרון ובאופן חריג הוחלט כי הורים שעדיין מעוניינים לחסוך את התשלום של ספטמבר ולהתחיל את שנת הצהרון באוקטובר, יוכלו לעשות כן בהודעה מראש עד ה- 29.8.

אלי פולק, מנכ"ל החברה העירונית: "אני שמח שמצאנו פתרון הולם לחודש ספטמבר שהוא יוצא דופן השנה וגדוש בחגים וחופשות. הייתה הרבה אינפורמציה שגויה שזלגה לצערנו ברשתות החברתיות והיה חשוב לנו למצוא פתרון שיהיה לשביעות רצונם של כל הגורמים. אני מאחל להורים ולילדים שנה פורייה, בטוחה ושמחה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות