דף הבית / חדשות העיר / פרס גלגל הזהב למועדון "רוטרי" ראשל"צ

פרס גלגל הזהב למועדון "רוטרי" ראשל"צ

מי ליאור

300 נציגים ממועדוני רוטרי ברחבי הארץ והעולם, נטלו חלק באירוע החגיגי של הוועידה הארצית שנערכה באולם האירועים בביטומי בגאורגיה. במעמד החגיגי הוענק פרס גלגל הזהב למועדון רוטרי בראשל"צ, בהנהגתה של נשיאת המועדון דניאלה יזרעאלי. דניאלה הודתה בהתרגשות על הזכייה שהיתה אחת משלושת הפרסים והדגישה כי היא רואה בפרס הישג מרשים, נוכח זמן פעילותו הקצר יחסית של המועדון (ארבע שנים) שחבריו המתנדבים תורמים רבות מזמנם ומרצם למען הקהילה בתחומים שונים.
נכון להיום פועלים במועדון רוטרי 27 חברים מתנדבים, שעושים מלאכתם נאמנה בגופים ובתחומים שונים בעיר, בהם אימוץ עמותת אנוש, בה פועלים המתנדבים דרך קבע עם המתמודדים, מלמדים אותם יצירה בחימר, מרצים בפניהם ומעבירים סדנאות בנושאי בריאות, תזונה נכונה ועוד.
בין היתר מאמץ המועדון חיילים בודדים ודואג לצורכיהם, מארח אותם בחגים ושומר על קשר רציף עמם.
נשיאת המועדון הקימה אשתקד את מועדון הבת "רוטראקט", היחידי בארץ אשר מכשיר מנהיגים צעירים לקיום פעילות עבור הקהילה הצעירה.
עוד במסגרת ההתנדבות, נשלח איש מקצוע מטעם המועדון, להנחות קבוצת תלמידים מבית הספר היסודי ויתקין וללמדם כיצד לעמוד מול קהל ולהתנתק מפחדיו. בין שאר הפעילויות: אימוץ ילדים של משפחות מבני הקהילה האתיופית והקניית השפה העברית התקנית לילדיהם, טיפול בהפרעות קשב באמצעות קלינאית תקשורת, ועוד.
הנשיאה והמייסדת צילה שיר אל, חיזקה את דברי השבח וברכה אף היא את השעה. שיר אל, סיפרה בין היתר על הצורך העז להקים לפני ארבע שנים מועדון בראשל"צ, מתוך אמונה ותקווה כי תצליח להובילו להישגים נאים ואמרה: "היום קיבלנו את ההוכחה שאכן כך ואני שמחה על שזכיתי להיות נוכחת במעמד הענקת הפרס היוקרתי למועדון הצעיר, החובר לשישים מועדוני רוטרי הפזורים ברחבי הארץ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות