דף הבית / חדשות העיר / פסטיבל האביב הבינלאומי בראשל"צ

פסטיבל האביב הבינלאומי בראשל"צ

מי ליאור

זו השנה ה-19 בה מתקיים פסטיבל האביב בראשל"צ, אשר מביא עמו אמנות בימתית ייחודית מחו"ל ורפרטואר עשיר ומשובב נפש. במהלך שלושה ימים יתקיימו המופעים הן בלייב פארק והן בהיכל התרבות.

ב- 4 ביולי יעלה על בימת ההיכל המופע המוסיקלי החדש "דטנר על הגג",  בכיכובו של השחקן והבמאי נתן דטנר. המופע בנוי על שנסון צרפתי, זמר ישראלי, מחזמר אמריקאי והומור יהודי. בתמהיל האישי המיוחד כלולים זיקתו ואהבתו לכל אלה וגם לנוף ילדותו, החינוך הדתי שקיבל בבית, הישראליות הצברית, הבוהמה התל אביבית ובימת  התיאטרון שהפכה לאהבתו השנייה. במופע שזורים שירים מתוך "כנר על הגג", "גברתי הנאווה", שנסונים צרפתיים וכאמור שירים ישראליים אהובים.

ביום המחרת ישיר על במת ההיכל שחקן הקאמרי והזמר אלי גורנשטיין משירי פרנק סינטרה וישזור בהם סיפורים מחייו המרתקים של סינטרה, בין היתר על קשריו עם המאפייה והנשים הרבות בחייו.

ב- 6 ביוני, יום ו' בצהריים, תעלה על בימת ההיכל מסיבה יוונית ישראלית "הקולות של פיראוס", בניצוחו בני סלמן- חגיגת זמר ישראלית ללחנים יווניים בביצועים מרגשים ובהשתתפות הקהל עם מיטב השירים שהפכו לנכסי צאן ברזל:  עיניים שלי, השיירה, ספרי איילת אהבים, חורשת האקליפטוס, פני מלאך, הופה הופה, איריסים, בכפיים, הכל בגלל האהבה.

בערבו של היום (21.00) יעלה מופע מחווה לשירי הביטלס עם חברי להקת הסיקסטיז הישראליים. מדובר בלהקה הישראלית חלוצת להקות ה"קאוורים" בארץ, אשר מופיעה על הבמות ברחבי הארץ מזה 35 שנים.

 

 

כאמור גם בלייב פארק יעלו מופעים ולהקות שונות.  במופע הפותח ב-4 ביולי יעלה המופע קצב עולמי – רבע לאפריקה  "אוי ואבוי" בהשתתפות   מועדון הקצב של אביהו פנחסוב  וההרכב הבריטי שקנה לו מעריצים בישראל ובעולם בזכות השילוב המיוחד בין ההשפעות המוסיקליות השונות של חבריו (דאנס, טריפ הופ, כלי זמר ומוסיקת עולם) .

למחרת בחמישי בערב, יעלה המופע החותם את המופעים בלייב פארק ",פלורידה", עם  כוכב הראפ והפופ  הנודע, להופעה חד פעמית בישראל במסגרת הפסטיבל.

הפסטיבל מופק על ידי החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש ראשון לציון, בראשותו של אלי פולק מנכל החברה. מנהלת הפסטיבל טלי צ'רנר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות