דף הבית / חדשות העיר / פינוי השוק העירוני יצא לדרך

פינוי השוק העירוני יצא לדרך

רונן דמארי

לאחר הליך משפטי ממושך, נכנסו השבוע כלים הנדסיים לפינוי השוק העירוני הוותיק ברחוב יהודה במרכז העיר. כזכור, במשך שנים ארוכות ביקשה העירייה לפנות את הסוחרים שאינם משלמים דמי שימוש, חשמל, ארנונה ומים. כמו כן, המקום הפך למפגע סביבתי. בית המשפט המחוזי אמר דברו לפני מספר חודשים וקבע כי על הסוחרים להתפנות מהשוק העירוני שבבעלות העירייה. שטחו של השוק העירוני הוא כ-1600 מ"ר וייעודו כיום מסחרי.
סמנכ"ל העירייה, איתן דורון, שהוביל את הדיאלוג מול הסוחרים אמר: "המשא ומתן לפינוי הסוחרים נעשה לפנים משורת הדין ומתוך רצון טוב במטרה להגיע לפתרון מוסכם, אני שמח שבית המשפט קיבל את עמדתנו לאורך כל התהליך ושבסופו של דבר הפינוי יבוצע בהסכמה".
שינוי הייעוד למגורים עבור צעירים הינו חלק ממדיניות העירייה לקידום דיור בר השגה בעיר לתושבי העיר. במסגרת זו גיבשה העירייה מתווה לדיור בר השגה הכולל  יוזמה לפיה העירייה מעניקה ליזמים תוספת יחידות דיור קטנות ללא שינוי בשטחי הבנייה, שנמכרו ב-20-25 אחוז הנחה עבור זוגות צעירים, זכאים תושבי העיר (על פי קריטריונים). כמו כן העירייה שותפה לתוכנית דירה להשכיר ופרויקט שני יצא לדרך לאחרונה.

צילום: חורחה נובומינסקי
צילום: חורחה נובומינסקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות