דף הבית / חדשות העיר / עופר לוי הלך לעולמו

עופר לוי הלך לעולמו

רונן דמארי

ביום שלישי שעבר הוזעקו כוחות ההצלה לחנות המוכרת והוותיקה "גל אלקטריק", אולם לא נותר להם אלא לקבוע את מותו. לוי ז"ל היה דמות מוכרת ואהובה, שהוסיפה צבע וחינניות לנוף במדרחוב. מעגל לקוחותיו היה גדול וכלל תושבים המגיעים מכל הרבדים החברתיים והכלכליים בעיר. מכריו ההמומים התקשו לקבל את הבשורה המרה על לכתו בנסיבות טראגיות.
בעל עסק סמוך סיפר כי זמן קצר לפני מותו של לוי הוא עוד הספיק לשוחח איתו, כאשר דבר לא הכין אותו לקראת הנורא מכל.
המשנה לראש העיר ומחזיק תיק המדרחוב, אייל מושיוב, הכיר היטב את לוי ז"ל בין היתר בשל שיחות רבות שניהלו השניים במסגרת עבודתו השוטפת. גם הוא היה בין התושבים הרבים שנדהם לשמוע על לכתו של האיש. ל"גל גפן" אמר מושיוב השבוע: "עופר תרם לקהילה תרומה רבה מאוד, היה אדם שאוהב אנשים, אבידה גדולה לעיר ולמשפחה. הוא היה מוסד.
היה לעופר סגנון מיוחד, מאוד התקרבנו עם השנים. בכל פעם שהייתי עובר ליד החנות שלו תמיד הציע מים קרים בקיץ או כוס קפה. הוא היה אדם נחמד ומסביר פנים. לא פעם ולא פעמיים פניתי אליו בנושא עזרה לנזקקים והוא מיד נרתם למשימה. אני זוכר שלפני כמה שנים הייתי צריך מקרר למשפחה נזקקת התקשרתי אליו והוא דאג למקרר ולמוצרי חשמל נוספים בלב רחב.
עופר ידע לכבד כל אדם שנקרה בדרכו. תמיד כשהגיע למשרדי הוא התנהג כג'נטלמן ובכבוד רב, הפכנו במרוצת השנים לידידים של ממש. העיר שלנו הפסידה או ליתר דיוק חבריו ומכריו ובטח ובטח בני משפחתו אדם טוב לב, איש מעניין ונחמד, דמות צבעונית וססגונית שהוסיפה חיים למדרחוב ולסביבה בה נכח. תנחומיי למשפחה היקרה, אני משתתף בצערכם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות