דף הבית / חדשות העיר / עוד לא הגיעו

עוד לא הגיעו

אחרי התיקו המאופס מול הפועל רמת גן, הובסה הקבוצה במשחק הבית הראשון שלה, כשאירחה את הפועל קטמון, למשחק במסגרת המחזור השני של הליגה הלאומית. קטמון, שגם היא כמו רמת גן, נחשבת לאחת המועמדות להילחם על הכרטיס לליגת העל, שלטה במשחק מהפתיחה וכבר בדקה ה-14, עלתה ליתרון של 1:0 משער שכבש וויליאם אגדה. חמש דקות להפסקה, סער בנבנישתי האורח, הכפיל את התוצאה לזכות האורחים והוריד את הקבוצות למחצית כשהכתומים בפיגור 2:0. הבליץ הירושלמי המשיך גם עם פתיחת המחצית השנייה, ובדקה ה-56, כבש הראל שלום את השלישי לזכות קטמון. חמש דקות  מאוחר יותר, הגיע שער הבכורה של הפועל ראשון לציון בליגה, מרגליו של איתמר שבירו שצמצם את התוצאה ל-3:1. חמש דקות נוספות חלפו וליאור לוי המקומי, הורחק בכרטיס צהוב שני והשאיר את הקבוצה של ניר ברקוביץ בעשרה שחקנים. בתוך תוספת הזמן, נחתמה תוצאת המשחק עם השער הרביעי לזכות קטמון. התבוסה הזו מקפיצה את הירושלמים לפסגת הטבלה כשאחרי שני מחזורים, ראשון לציון אספה רק נקודה אחת ונמצאת כמובן בחלק התחתון של הטבלה. במחזור הקרוב שייערך ביום רביעי הבא, תצא למשחק חוץ מול הפועל ניר רמת השרון, שהשיגה בשני המחזורים הראשונים שתי תוצאות תיקו.

ברקוביץ- צילום נזיה סולטן

בסוף השבוע הבא, תתחיל את משחקי הליגה גם קבוצת הנוער של המועדון שנשרה בסוף העונה האחרונה מליגת העל אל המחוז הדרומי של הליגה הלאומית. את העונה, תפתח ראשון לציון במשחק חוץ מול גדנע יהודה תל אביב ושבוע לאחר מכן, תשחק לראשונה בביתה במשחק מול מכבי הרצליה. עוד קודם לכן, בשבת הקרובה, תפתח את העונה באופן רשמי עם משחק במסגרת גביע המדינה בחוץ מול מ.כ מכבי אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות