דף הבית / חדשות העיר / עובד עירייה נגח בפניו של עובד קבלן

עובד עירייה נגח בפניו של עובד קבלן

רונן דמארי

על פי כתב האישום שהוגש לאחרונה לבית משפט השלום בעיר, הנאשם (47) הגיע במסגרת תפקידו לאזור התעשייה הישן בשעה שש וחצי בבוקר, כאשר באותה העת עבד במקום המתלונן שהועסק כמנופאי בחברה המעניקה שירותי קבלן לעירייה.

באותן הנסיבות פנה המתלונן לנאשם והשניים שוחחו על רקע חילוקי דעות שהתגלעו ביניהם במסגרת העבודה, זאת בשעה שהמתלונן עוסק בפינוי אשפה במקום.

המתלונן שאל את הנאשם מדוע הוא מנסה לפגוע לו בפרנסה ואף הוסיף כי יש לו הוכחות התומכות בכך. בתגובה, איים הנאשם על המתלונן ואמר לו: "אני אשחט אותך, אני ארצח אותך, אתה לא תדרוך פה בראשון".

בהמשך דחף הנאשם את המתלונן ובתגובה זה התקרב אליו. בכתב האישום מתואר כי בשלב זה, נגח עובד העירייה בפניו של המתלונן ודחף אותו פעם נוספת.

העבירות המיוחסות לעובד העירייה הן איומים ותקיפה סתם. במהלך משפטו הצפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים, יעיד נגדו עובד הקבלן שהותקף. ראייה נוספת בתיק, האמורה לשמש נגד העובד, היא תיעוד מצלמות האבטחה במקום שתיעדו את התקיפה עליה מבוסס כתב האישום.

מחזיק תיק התברואה, סגן ראש העיר, ציון כהן, שמע לראשונה על התקרית מ"גל גפן". השבוע הוא אמר: "זה חמור מאוד, אני אעשה בדיקה איך הנושא הזה לא הגיע אליי, זה באמת מפתיע אותי. אני אבדוק את הנושא הזה ואשמע מהמנהלים של העובד בשטח מה בדיוק קרה. אני חושב שזה חמור, דברים כאלו אסור שיקרו בעירייה. לאף אחד אין סמכות להרים ידיים".

-קיימת אפשרות של הליך משמעתי נגד העובד?

"צריכה להיות תגובה של העיריה בנושא. הוא צריך לבוא לשימוע בנושא ואני מניח

שאם זה היה מגיע למנכ"ל העירייה, הוא כבר היה עושה שימוע והעובד היה מקבל את העונש שלו. מה שקורה לאחר מכן בתחום הפלילי – זה כבר שייך לחקירת משטרה אבל שום דבר לא מצדיק הרמת יד".

עוד הוסיף כהן: "לא יכולנו לדעת מזה כי התלונה לא הגיעה אלינו אלא למשטרה, זה מקרה חריג, העובד צריך לעבור שימוע ולקבל עונש כלשהו. לא יכול להיות שבכל פעם שמישהו יעצבן אותו, הוא ינגח בו".

יו"ר ועד העובדים, רוני כהן, מסר בתגובה: "העניין נשוא פנייתך איננו מוכר לוועד העובדים והוא למד עליו לראשונה מהאמור בפנייתך. מאז ומתמיד, ענייני המשמעת בעירייה מתבררים על פי חוק הרשויות המקומיות (משמעת), באמצעות גורמיה המוסמכים של העירייה ובכפוף לכל דין".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות