דף הבית / חדשות העיר / עדיין מתרוצצים עם "טופס הטיולים"

עדיין מתרוצצים עם "טופס הטיולים"

רונן דמארי

נושא "טופס הטיולים" הועלה לראשונה על ידי חברת מועצת העיר, קרן דנה-ג'דה, בסוף שנת 2016 כאשר היא הגישה הצעה להנהלת העיר בה ציינה בין היתר: "הגיעו אליי פניות רבות על התהליך הארוך, המייגע והמסורבל של טופס טיולים לעובדי עירייה הפורשים או עוזבים את העירייה. כל עובד מקבל לידיו "טופס טיולים" אותו הוא צריך למלא בחתימות של עובדי עירייה מהמשרדים השונים, אותו טופס שבתוכו ישנן משבצות שמיועדות לחתימה של עובדי עירייה על חובות או אי חובות של אותו עובד למערכת. הדבר גורם לאותו פורש הליכה בין משרד למשרד כאשר לא תמיד אותו עובד שצריך לחתום במשבצת שלו נמצא באותו היום ואז העובד הפורש צריך לחזור ולהחתימו במועד אחר. הסבב הזה מייגע מאוד ולדעתי מיותר".

כאמור לאחר למעלה משנה וחצי הוחלט לאמץ את ההצעה, אולם למרות התאריך בו נקב מנכ"ל העירייה, היא טרם מיושמת בפועל.

חברת המועצה אמרה השבוע ל"גל גפן": "עובדים עדיין מסתובבים עם טפסים פרימיטיביים וישנים, כשבכל מקום יש אחד שמורשה לחתום, כולל חברת הביטחון ומניב וזה עדיין לא מתבצע למרות החלטת ההנהלה ומנכ"ל העירייה. פנתה אליי לאחרונה אחת הפורשות ושלחתי מכתב לראש העיר ולמנכ"ל, בו ציינתי שלא יעלה על הדעת שהמתנתי שנתיים שההצעה תעלה לסדר ונתתם תאריך שבו ייכנס טופס ממוחשב, ואני מגלה דרך פורשים שיוצאים לפנסיה כי בחודש יולי 2018 עדיין משתמשים בטופס הידני וטרם קיבלתי תשובה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית ראשון לציון מקדמת תוכנית "מקסימום טכנולוגיה ומינימום נייר" להטמעת מערכות מתקדמות לניהול תהליכים ביניהם תהליך אוטומטי להזדכות עובד, קרי "טופס טיולים". התכנית כוללת פרויקט סריקה רוחבי במסגרתו נסרקים אלפי תיקי עובדים ובמקביל נרכשה תוכנה שתסייע לנהל מספר תהליכים, כאשר אחד מהם יהיה טופס הטיולים שימוחשב כבר בחודש ספטמבר באופן מקצועי ויסודי אחרי פיילוט שעבר בהצלחה".

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות