דף הבית / חדשות העיר / ספיישל פורים בראשון לציון

ספיישל פורים בראשון לציון

מי ליאור

פורים בפתח וכמו בכל שנה- ראשון לציון חוגגת ומתחפשת. ספיישל פורים יתקיים השנה ב-1.3.18 בשלוש במות מרכזיות: גן המושבה, גן בעברית ופארק נאות שקמה. כל האירועים יחלו בשעה 10:00 בבוקר. כוכבת הילדים מיקי תופיע בגן המושבה, הסבא הכי מפורסם בארץ, סבא טוביה יופיע בפארק שקמה עם כל השירים מכל השנים. בגן בעברית יופיע כוכב הילדים דוד חיים עם מופע בידור חדש המשלב את כל השירים והמערכונים המוכרים שלו. את פאנל כוכבי הילדים ישלימו הצמד הכי מצחיק במדינה, אודי ואביעד, כוכבי הסדרות "הקלמרים והשחקן כוכב הילדים גיא פרידמן.
לילדים הבוגרים ביותר, מצפה הופעה של כוכבת הרשת בעלת מיליון העוקבים באינסטגרם, אנה זק.
על האירועים מופקדת, כמדי שנה, החברה העירונית. החגיגות יכללו גם מתנפחי ענק, סדנאות יצירה, הופעות של להקות מחול וכמובן תחרות תחפושות נושאת פרסים. הכניסה כמובן חופשית.
ראש העירייה, דב צור, מברך את תושבי העיר לקראת החג: "אני מאחל לכל תושבי העיר ולכל בית ישראל חג פורים שמח ומלא בחוויות. אני מזמין את כל התושבים להגיע, ליהנות ולשמוח יחד איתנו בשלל אירועים חינמיים המותאמים לכל גיל".
חברת המועצה, קרן דנה-ג'דה, המחזיקה בתיק התרבות, הוסיפה: "מחכה לכם פעילויות מגוונות והפעלות מהנות ללא תשלום. שלושת הבמות מונגשות, ובתאום מראש ישנה אפשרות להיכנס למתחם הבמה. בהזדמנות זאת אאחל חג שמח לכולם ותודה לכל העוסקים במלאכה, מזמינה את כולם להגיע, ליהנות ולצחוק".
מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, הוסיף: "כמדי שנה, הבאנו את מיטב כוכבי הילדים ואנו ממשיכים גם השנה בחגיגות ברחבי העיר. הכניסה חופשית מקטן ועד גדול ואנו מצפים לראות את התושבים באים ונהנים מאירועי החג הססגוניים".

פורים בגן העיר. צילום אבי קקון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות