דף הבית / חדשות העיר / סכין באורך של 20 ס"מ

סכין באורך של 20 ס"מ

אישום: תושבת העיר איימה לדקור שוטרת שהוזעקה לדירתה בעקבות מריבה עם בן זוגה. הנאשמת (41) עומדת לדין באשמת איומים

רונן דמארי

כוח שיטור שהוזעק לאחת הדירות בעיר, מצא עצמו לפתע במצב די מלחיץ.
על פי כתב האישום שהוגש לאחרונה לבית משפט השלום בראשון לציון, השכנים הזעיקו את כוחות המשטרה לפני מספר שבועות לדירה בה מתגוררת האשה עם בן זוגה בעקבות צעקות רמות ורעשים של שבירת חפצים סמוך לחצות הלילה.
זמן קצר לאחר מכן, הגיעו למקום שוטרת ופקח ודפקו על דלת דירתם של בני הזוג. בכתב האישום מתואר כי באותה העת, הנאשמת שהייתה בגילופין המשיכה לשבור כוסות, בקבוקים וחפצים נוספים בתוך הדירה.
בסופו של דבר פתחה הנאשמת את דלת הדירה וסיפרה לשוטרת ולפקח כי היא שרויה בדיכאון משום שבן זוגה עזב אותה. השוטרת והפקח הבחינו שהנאשמת נפצעה ברגלה כתוצאה משבירת הכלים בדירה וביקשו להעניק לה טיפול רפואי על ידי הזמנת אמבולנס, אולם הנאשמת סירבה לכך.
מיד לאחר מכן ביקשה הנאשמת להתפנות ועל מנת לאפשר את פרטיותה יצא הפקח מהדירה והותיר את השוטרת לבדה עם הנאשמת. הנאשמת אכן נכנסה לחדר השירותים, אולם יצאה משם במהירות כשהיא מניפה סכין עם להב באורך של כ – 20 סנטימטרים. היא נעמדה במרחק של שני מטרים מהשוטרת והניפה את הסכין לעברה, בעוד שהיא צועקת לעברה לעזוב את הדירה ולהניח לה לנפשה. הפקח ששמע את ההתרחשות נכנס במהירות לדירה והורה לנאשמת לשמוט את הסכין מידה עד שזו עשתה כן.
כאמור, הנאשמת (41) עומדת לדין באשמת איומים. משפטה אמור להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות