דף הבית / חדשות העיר / "נתיבי איילון" עוברת לראשון לציון

"נתיבי איילון" עוברת לראשון לציון

רונן דמארי

החברה הממשלתית "נתיבי איילון" עוזבת את תל אביב ועוברת לראשון לציון. מדובר בצעד בונה אמון נוסף במתחמי העסקים בראשון לציון. החברה תשכיר שטח במרכז עזריאלי ראשונים בראשון לציון לתקופה של 10 שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות. מרכז עזריאלי ראשונים נפתח לפני קצת יותר משנה ועד כה עברו למגדל חברות שונות כמו אלקטרה, מטה חברת יינות ביתן, מכון מור וחברת DOGETHER המפעילה חללי עבודה משותפים.

יש לציין כי חברת נתיבי איילון הפכה בשנה האחרונה לחברה ממשלתית ארצית בבעלות מלאה של מדינת ישראל. המעבר נועד לתת מענה לחברה המצויה בצמיחה ונמצאת בגיוס עובדים מסיבי.

בעיריית ראשון לציון מעודדים מהמגמה של חברות גדולות לעבור לראשון לציון מתל אביב וערי הסביבה. כזכור, קבוצת דיסקונט רכשה לפני כשנתיים 21 דונם במתחם האלף על מנת להקים קריה פיננסית שתכלול את בנק דיסקונט, בנק מרכנתיל וחברת Cal. חברה גדולה נוספת שעזבה את תל אביב ועברה לראשון לציון היא קבוצת ידיעות אחרונות שעברה למתחם ראשון איילון. חברת המחשוב של קבוצת הבינלאומי הקימה במתחם שורק מבנה גדול עבור 700 העובדים שלה. אגב, במתחם הממוקם בדרום העיר פועלות כבר מספר חברות ענק כדוגמת איקאה, לובינסקי, קוקה קולה, רנואר, אלבר, בלורן, צ'מפיון מוטורס ועוד.

צילום: באדיבות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות