דף הבית / חדשות העיר / נחשפה רשימת הליכוד בראשון לציון

נחשפה רשימת הליכוד בראשון לציון

רונן דמארי

האירוע התקיים בבית העם בנוכחות חברי הסניף, לבקשתו של חבר מועצת הסניף יוסי גולן. כאמור, במקום הראשון נבחר עו"ד עמוס ג׳רופי, במקום השני נבחרה מורן נסיר ואילו למקום השלישי נבחר עו"ד אריאל בורשטיין.

בעקבות הסכם שערך יו"ר הסיעה, סגן ראש העיר יוסי חממי עם סיעת "ראשון לכולם" בראשות מיכאל רייף, המקום השני ברשימה ישוריין לרייף. הסכם נוסף שערך חממי עם סיעת "ראשון" בראשות ישראל מוטעי, שריין עבורו את המקום הרביעי ברשימה.

את הרשימה יוביל כמובן רו"ח חממי, כאשר בהתאם לתוצאות הבחירות השבוע, המועמדים הנבחרים ישובצו בתוכה על פי הסדר הבא: עו"ד ג'רופי יאייש את המקום השלישי, נסיר את המקום החמישי ואילו בורשטיין את המקום השמיני.

יצוין כי המלצת סיעת מחל בעיר על מועמדותם של הנבחרים, זכתה לרוב מוחץ בקרב חברי מועצת הסניף בראשון לציון שהצביעו בהתאם אליה.

את מלאכת ספירת הקולות ביצעו עובדי המצודה של מפלגת הליכוד.

חממי מסר לאחר קבלת תוצאות ההצבעה: "התוצאות הן בהחלט בהתאם לציפיות שלנו. זו הייתה המלצת הסיעה לרשימת המועמדים ולמיקומם, והתוצאות מצביעות על אמונם המוחלט של חברי סניף ראשון לציון בסיעת הליכוד סיעת מחל בעיר. אין ספק שהמועמדים שנבחרו הינם הראויים ביותר לשרת את ציבור התושבים בעיר, הרזומה שלהם מזהיר ומחזק את התאמתם להיות נציגי המחנה הלאומי בעיר ראשון לציון. כל אחד מהם מהווה ״עולם ומלואו״ בפני עצמו וכולם ביחד מחנה לאומי מגוון ומאוחד. אני משוכנע כי הציבור בראשון לציון ייתן בנו את אמונו ויאפשר לנו להמשיך לפעול למענו בשלל תחומים".

יוסי חממי: "התוצאות הן בהחלט בהתאם לציפיות שלנו"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות