דף הבית / חדשות העיר / "נחצה גבול חדש"

"נחצה גבול חדש"

רונן דמארי

עדי זהר, פעילת בחירות של המועמד לראשות העיר, רז קינסטליך, גילתה ביום שבת כי תמונות עירום מזויפות שלה מופצות ברשת. זהר ההמומה הגישה תלונה בתחנת המשטרה בעיר על המעשה. זהר מסרה השבוע ל"גל גפן": "ביום שבת נדהמתי לגלות איך הדברים מידרדרים במערכת הבחירות הזו. אני, שלא מועמדת וכל אשמתי שאני מסייעת למועמד, רז קינסטליך, קיבלתי שיפיצו תמונת עירום מפוברקת שלי בפורומים המקומיים, על ידי אחד הפיקטיביים של המועמדים האחרים. הנושא נמצא בטיפול המשטרה וזו בושה ותעודת עניות לפעיל או למועמד או לשניהם, והייתי בהחלט שמחה לגלות מי עומד מאחורי זה ושתושבי ראשון לא יבחרו בו".

בתוך כך, אלמונים הקימו עמוד פייסבוק הנחזה להיות עמוד של קינסטליך תחת השם "פוסטים אפשריים של רז קינסטליך". מצוין אמנם כי העמוד סאטירי, אך ייתכן כי תושבים שנחשפו אליו עשויים לחשוב כי מדובר בעמוד רשמי של המועמד.

באותו עמוד נקשר שמו של קינסטליך לקבלנים ויזמים שלכאורה הוא עשוי לפעול למענם על מנת לקבל טובות הנאה.

קינסטליך עצמו הגיב: "עברייני הרשת הללו מעלים דפים פיקטיביים, מזייפים תגובות, מתחזים, מפיצים שקרים והוצאות דיבה ומסתתרים מאחורי פרופילים מזוייפים. בשבוע שעבר נחצה גבול חדש, כאשר מנהלת פורום תושבי ראשון הפכה ליעד של אותם אנשים נלוזים והופצו ברחבי הרשת תמונות מזויפות ופוגעניות. אני בטוח כי מי שעשה את המעשה הזה אינו תושב ראשון לציון והוא שכיר חרב חסר לב ורגשות. כל אדם הגון לא היה פוגע בצורה כזו בבחורה שכל "חטאה" הוא בכך שבחירתה הפוליטית שונה משלו. כל אדם שיש לו ילדה, אחות, בת זוג או חברה קרובה היה חושב מה היה קורה אם היו עושים לה מעשה כה נלוז ומכוער, שהוא פשע לכל דבר. אני מקווה שהמשטרה תגיע לאותו גורם ותחשוף אותו.

אני מבקש שתחשבו טוב לפני שאתם לוחצים על כפתור האנטר ומשחררים עוד דבר שנאה לעולם, עוד פגיעה באדם ועוד הכפשה. זכרו כי ב-31 באוקטובר השלטים ייזרקו, המטות ייסגרו ועמודי הפייסבוק הפוליטיים יהפכו לאנדרטאות וירטואליות, שינציחו את שנאת האחים ואת הפגיעה בשכנים קרובים או רחוקים, כי בסופו של יום כולנו תושבים".

מהמשטרה נמסר: "התלונה נבחנה על ידי אנשי מקצוע ונקבע כי, בנסיבות העניין, לא ניתן להתחקות אחר פרופיל המפרסם, התיק נסגר".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות