דף הבית / חדשות העיר / נותנים הכל מהל"ב

נותנים הכל מהל"ב

מי ליאור

"עד היום, כל הורה פעל בנפרד. עכשיו הרגשתי שעשינו את זה, הרמנו את הכפפה" כך מספרת מירי חביב, אמא לילד על הספקטרום האוטיסטי, שחברה במנהיגות הורים בקבוצה מהל"ב וקיימו לאחרונה הפנינג המוני ומרגש שהשתתפו בו כ-300 הורים.
הקבוצה הזו, שהצליחה למשוך כל כך הרבה הורים, מנתה בתחילת דרכה 15 הורים. הקבוצה קמה לפני כשנה על ידי המחלקה לעבודה סוציאלית בקהילה ועברה הכשרה על ידי מכללת הורים. את ההפנינג שהתקיים בהיכל ספורט גן נחום ניהלה להקת "3 מקלות", שלוש נשים שהתמסרו לקהל הרב שהגיע והשיגו באהבה את שיתוף הפעולה שלו, והתיפוף המשותף של ילדים ובוגרים עם מגוון מוגבלויות פיזיות ואחרות, שהכו יחד בקצב אחד, הותיר רושם על כל המשתתפים ודמעות של אושר מצד המארגנים.
סגן ומ"מ מקום ראש העירייה, מוטי עג'מי, בירך על הקמת הקבוצה ואמר "העבודה המשותפת עם ההורים, יוצרת דיאלוג ודלת פתוחה לרעיונות ושיתופי פעולה והכל לטובת הילדים והמשפחות".
מסגרות רבות של חינוך מיוחד פועלות בעיר, אולם המטרה הייתה לגבש קבוצה אחת גדולה שתיתן את המענה למגוון רחב של מוגבלויות. קבוצה מהל"ב מאגדת הורים לילדים ובוגרים עם מוגבלויות, הפועלת בהתנדבות מלאה לקידום ופיתוח מענים המותאמים לצרכי המשפחות המיוחדות בעיר. "כל משפחה מיוחדת מוזמנת להגיע" מספרת חביב ואכן המשפחות מגיעות. הקבוצה הוקמה מתוך צורך שעלה מההורים, המתמודדים עם המציאות המורכבת של נכות, להתארגנות משותפת, בילוי ותמיכה הדדית.
"ההורים לא זוכים להכיר הרבה הורים בעלי מאפיינים דומים" משתפת חביב "שגרת החיים, הטיפולים והתמודדות- לא משאירים מספיק פניות לעשייה וגיבוש. הקבוצה הזו נותנת לנו את הכלים והתמיכה של העירייה לקדם תוכנית שנתית שתכלול סדנאות, הצגות, הרצאות, מפגשי אחים ועוד". יש לציין כי הקבוצה פועלת בהתנדבות כמייצגת את כלל המשפחות המיוחדות בעיר.
"הם 'הרימו' הפקה מדהימה" מספרת מנהלת המחלקה לעבודה סוציאלית בקהילה, שירן לוסטיג "גייסו תרומות מהקהילה ומתנדבים וקיימו הפנינג מרגש לכל המשפחה".
תמונה
ההפנינג משפחות

קבוצת הורים מהלב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות