דף הבית / חדשות העיר / נאמני בטיחות באסף הרופא

נאמני בטיחות באסף הרופא

מי ליאור

בשבוע שעבר הסתיים בהצלחה קורס נאמני בטיחות לכ- 50 עובדים במרכז הרפואי אסף הרופא. הקורס נועד להכשיר את המשתתפים כנאמני בטיחות להקנות ידע בנושא הבטיחות והגהות, במטרה לשמור על בטיחותם ושלומם של עובדי ומטופלי המרכז הרפואי.
בין היתר למדו העובדים על חומרים מסוכנים, ציוד מגן אישי, בטיחות אש, בטיחות עבודה בגובה, סקרי סיכונים ומפגעים, בטיחות בחשמל, וגהות תעסוקתית ועוד.
את הקורס יזם שגיא מנצור, מנהל היחידה לבטיחות באסף הרופא, אשר ציין בטקס הסיום כי: "היום לראשונה סיימנו קורס ראשו מסוגו והיקפו במטרה שכל אחת ואחד מאתנו יהיו שגרירים של בטיחות ברחבי בית החולים. בטוחני כי החומר הנלמד בקורס והניסיון הרב שלכם בתחום תעסוקתכם, יביא למיגור וצמצום סיכונים בסביבת העבודה. ההצלחה של כל אחת ואחד מכם- היא ההצלחה של כולנו יחד".
יניב פוגל, סגן מנהל אדמיניסטרטיבי באסף הרופא, האמון על מערך הבטיחות מטעם ההנהלה הדגיש כי: "סמכויותיו וחובותיו של נאמן הבטיחות מעוגנים כיום בחוק, ומכאן חשיבותו הרבה של הקורס אשר הסתיים היום לראשונה בהצלחה. כולי תקווה כי מהיום נהיה כולנו ערניים ופעילים יותר במתרחש בסביבת העבודה שלנו".

צילום: דוברות אסף הרופא

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות