דף הבית / חדשות העיר / "מתנה למדינת ישראל לחגיגות ה 70"

"מתנה למדינת ישראל לחגיגות ה 70"

"מתנות קטנות"- פרויקט מיוחד של האגף לחינוך קדם יסודי בעיריית ראשון לציון בשיתוף תאגיד המיחזור אל"ה, 10,000 ילדים ואומן אחד. מיצג ענק של דגל ישראל העשוי כולו מקפסולות של בקבוקי פלסטיק הוכן בחודשים האחרונים על ידי 10,000 ילדים מ-350 גנים ובליווי האומן אבי סיביליה. לתוך כל קפסולה הכניס כל ילד מתנה אישית קטנה- המהווה ביטוי אישי של מתנה למדינה:  צעצוע, שיר, סיפור או ברכה שנכתבה במיוחד למדינה לרגל יום הולדתה ה- 70.
ביום שני השבוע (9.4.18) הוצג המיצג ברחבת עיריית ראשן לציון בפני אלפי ילדים והוריהם, גננות וסייעות ובהשתתפות צמרת העירייה. המיצג יעמוד ברחבת העירייה, פתוח לציבור, עד ל- 16 באפריל. הציבור מוזמן להגיע ולהתרשם.
ראש העירייה, דב צור, אמר באירוע: "הדגל שלנו הוא החוט המקשר בין עבר, הווה ועתיד. כאן, בראשון לציון, הוא הונף לראשונה ב-1885 ומאז אנו נושאים אותו בגאווה. ילדי העיר ומבוגרים כאחד, שומרים על ההיסטוריה המפוארת של העיר, בכדי להבטיח אותה לדורות הבאים. אני מזמין את כולם ליהנות מהמיצג המקסים ברחבת בניין העירייה".
הפרויקט "מתנות קטנות" משלב עשייה בין גורמים רבים: עיריית ראשון לציון- אגף החינוך, מנהל איכות הסביבה, החברה העירונית, גננות, ילדים, הורים, משרד החינוך ותאגיד המיחזור אל"ה.

צילום: חורחה נובומינסקי
צילום: חורחה נובומינסקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות