דף הבית / חדשות העיר / מתגבשת רשימת הליכוד בראשל"צ

מתגבשת רשימת הליכוד בראשל"צ

רונן דמארי

את הרשימה יוביל סגן ראש העיר יוסי חממי, אחת הדמויות הבולטות בסניף הליכוד המקומי ומי שנהנה מתמיכה עניפה בקרב המתפקדים בעיר. המקום השני ישוריין לחבר מועצת העיר מיכאל רייף שיחבור לליכוד. חבר מועצה נוסף החובר לליכוד אך ימוקם גבוה יותר ברשימה הוא ישראל מוטעי, שהודיע בשבוע שעבר על כוונתו שלא להתמודד שוב ברשימתו של דורון אוזן.
מי עוד ברשימה? עמוס ג'רופי איש שיכון המזרח, אריאל בולשטיין, משה ימין, מורן נסיר ויוסף גולן. ל"גל גפן" נודע כי סדר המועמדים ברשימה כמעט סגור לחלוטין כאשר בשלב זה גולן עומד על זכותו לקיום בחירות, הליך שייתכן וייצא לפועל בסופו של דבר במהלך השבועות הקרובים, אך לא צפוי לטמון בחובו שינויים מרחיקי לכת.
נקודה נוספת הראויה לציון עם סגירת הרשימה היא העובדה שחבר מועצת העיר המכהן מטעם התנועה, אייל לוי, לא יתמודד במסגרת 'מחל' בבחירות הקרובות. גורמים פוליטיים מציינים כי את מקומו של לוי כנציג שכונת שיכון המזרח מתעתד למלא ג'רופי: "לא זנחנו את האידיאולוגיה של טיפוח שיכון המזרח" אומר בכיר בליכוד "יש נציג אותנטי, עמוס ג'רופי שלו ידידות רבה של שנים רבות עם משפחת לוי. לא מדובר במישהו שהגיע מוואקום".
חממי אמר השבוע ל"גל גפן" על הרשימה המתגבשת: "מדובר על רשימה מסוכמת כל אחד יודע מה המיקום שלו. יוסי גולן נכנס בדקה התשעים הוא ביקש שיהיו בחירות. כעת אנחנו מנסים לראות אם יהיו בחירות או לא. אני משוכנע שהליכוד יציג רשימה איכותית עם מועמדים בעלי רקורד של עשייה לציבור ומוטיבציה מאוד גדולה להמשך העשייה, בעיקר במישור העירוני בראשון לציון. כל אחד מהמועמדים הוא איש אשכולות בפני עצמו, שיש מאחוריו תומכים ואוהדים שמן הסתם יביעו תמיכה מלאה ברשימת מחל ביום הבוחר".

יוסי חממי: "אני משוכנע שהליכוד יציג רשימה איכותית עם מועמדים בעלי רקורד של עשייה לציבור ומוטיבציה מאוד גדולה להמשך העשייה, בעיקר במישור העירוני בראשון לציון"

יוסי חממי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות