דף הבית / חדשות העיר / משאלה לשנה הבאה

משאלה לשנה הבאה

מי ליאור

שירו של בני ברמן ז"ל שלא זכה ללחן והיה ספון במגרה בביתו במשך ארבע-עשרה שנים, יש בו כדי להעיד על תמימותו של הכותב שהאמין שיום יבוא ומשאלתו תתגשם. לשיר קרא ברמן "כך ארצה לראות את ארץ ישראל".
"המצב הוא יציב, בכספים אין פיחות, ותוצרת ארצנו תמיד היא איכות.נוהגים בזהירות כל אישה וכל איש, ילדים בבטחה פה חוצים את הכביש. בתי סוהר ריקים, אין סמים ברחובות, מושבים פה פורחים, לקיבוץ אין חובות, פרנסה יש בשפע לכל הדורשים, לא לומדים מלחמה ובטנקים חורשים.
יש בחירות בלי לכלוך, ורק שתי מפלגות, והכנסת מלאה, אין לעם דאגות, אין שרים ללא תיק, יש תיקים ללא שר, כי בכלל אין מיסים, לא צריך שר אוצר… שני עמים פה שוכנים וחרבם היא כבר את. השלום ביניהם הוא שלום של אמת, זה נשמע כחלום, זה ודאי יתגשם, זה לא רק חלומי, זה חלום עם שלם.
לא בא עוד המשיח ואין להתרגש, בחלומי ראיתי שונה ממה שיש… זאת לא אחרית ימים, לא בא עוד הגואל, אך כך ארצה לראות את ארץ ישראל…" שנה טובה, והלוואי שכך יהיה.
 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות