דף הבית / חדשות העיר / מקום ראשון בתחרות סייבר

מקום ראשון בתחרות סייבר

מי ליאור

בחמישי שעבר הסתיימה תחרות הסייבר במתמטיקה של משרד החינוך "עשר אצבעות", בה השתתפו מאות בתי ספר יסודיים מרחבי הארץ. בית הספר "שובו למצויינים" בעיר זכה במקום הראשון וגבר על 33 מוסדות חינוך בראשל"צ.
222 תלמידים מכיתות א' עד ו' בבית הספר נענו לקול הקורא והשקיעו את זמנם ומרצם להצלחתם בתחרות וזכו בכבוד הגדול .
התחרות מתקיימת זו השנה הרביעית ומדי שנה מצטרפים אליה בתי ספר נוספים אשר מכירים בתרומתה לרמה הלימודית של התלמיד, לצד התרומה לרמה הלימודית המוקפדת בבית הספר. התחרות מאפשרת לכל תלמיד להתקדם בהתאם ליכולותיו ולצבור ניקוד אישי, המצטבר לצבירה הכוללת של כלל תלמידי בית הספר עד לשלב הגמר.
השנה הצטרפו למיזם 1,046 בתי ספר ברחבי הארץ, מתוכם 171,393 תלמידים השתתפו בתחרות המקוונת. במהלך התחרות התאמנו התלמידים בחידות מתמטיות מאתגרות, המונגשות אליהם בדרך חווייתית ומוחשית. כל שכבת גיל בהתאם לרמתה.
מנהלת בית הספר חיה פלדמן ציינה כי במהלך התחרות התברר לתלמידי בית הספר כי אתר התחרות פעיל גם בשבתות, מה שהעניק יתרון למי שמשתייך למגזר החילוני בצבירת נקודות ומקדם אותו. אף שכך, תלמידי בית הספר שובו, כיבדו את השבת ואת בית הספר והקפידו שלא לשחק במהלך השבתות.
בתוך כך נמסר כי יו"ר ועד ההורים בבית הספר פנתה למשרד החינוך בנושא, במטרה להשיג שוויון מהותי בין כלל התלמידים בארץ, הדתיים והחילונים, ולמנוע את פעילות האתר בשבת. פנייתה עוררה הדים רבים, אך ממשרד החינוך הובהר כי לעת הזו האתר לא ייסגר בשבת.
נדמה כי תשובת משרד החינוך אך העצימה בקרב תלמידי בית הספר את הרצון לכבוש את המקום הראשון בעיר וההתגייסות מצידם הייתה מלאה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות