דף הבית / חדשות העיר / "מעתה תהליך הפרישה יהיה קל ופשוט יותר"

"מעתה תהליך הפרישה יהיה קל ופשוט יותר"

רונן דמארי

המהלך יצא לפועל כשנתיים לאחר שהועלה לראשונה לסדר יומה של מועצת העיר על ידי חברת מועצת העיר, קרן דנה-ג'דה.

ההצעה אושרה ברוב קולות במועצה אולם יישומה בפועל ארך זמן רב מהמצופה למגינת לבם של העובדים הפורשים. השבוע קיבלה חברת המועצה הודעה כי הטופס הממוחשב לפורשים עלה לאוויר והנוהל מיושם.

בהצעה צוין בין היתר: "הגיעו אליי פניות רבות על התהליך הארוך, המייגע והמסורבל של טופס טיולים לעובדי עירייה הפורשים או עוזבים את העירייה. כל עובד מקבל לידיו "טופס טיולים" אותו הוא צריך למלא בחתימות של עובדי עירייה מהמשרדים השונים, אותו טופס שבתוכו ישנן משבצות שמיועדות לחתימה של עובדי עירייה על חובות או אי חובות של אותו עובד למערכת. הדבר גורם לאותו פורש הליכה בין משרד למשרד כאשר לא תמיד אותו עובד שצריך לחתום במשבצת שלו נמצא באותו היום ואז העובד הפורש צריך לחזור ולהחתימו במועד אחר. הסבב הזה מייגע מאוד ולדעתי מיותר".

דנה הציעה: "מידי חודש מעודכנים בכוח אדם עובדי העירייה המיועדים לפרוש, לכן נבקש ממינהל האמרכלות להוציא רשימה מעודכנת ומסודרת לכל הגורמים הרלוונטיים לבדיקת "זכאותם" ואי קיום חובות שלהם בטרם יציאתם. בדרך זו נחסוך מהם את ההתרוצצות והעמידה בתורים. אציין כי עובדים אלו תרמו ממיטב מרצם ושנותיהם לעירייה ולתושבי העיר, מן הראוי להקל עליהם ולאפשר להם לצאת ברוח טובה ונעימה יותר".

חברת המועצה מסרה השבוע: "הגיע הזמן שכל עובדי העירייה אשר מסיימים את תפקידם בשירות העירוני, יזכו לפרוש בכבוד וללא התרוצצויות מיותרות. תהליך סיום העסקה יהיה בעזרת טופס ממוחשב ופשוט ולא על ידי טופס ידני בירוקרטי. חבל שתהליך כזה בעידן המודרני לוקח למעלה משנתיים, אבל מבחן התוצאה הוא שקובע ומעתה תהליך הפרישה יהיה קל ופשוט יותר".

מהעירייה נמסר בתגובה: "טופס הטיולים של פורשי העירייה מהווה רק נדבך מינורי מתוך מהפכה מקיפה של השירותים הדיגיטליים שמפתחת העירייה לטובת כלל תושבי העיר. עיריית ראשון לציון קידמה את תוכנית "מקסימום טכנולוגיה ומינימום נייר" להטמעת מערכות מתקדמות לניהול תהליכים שיספקו שירותים מקוונים אשר יקלו וישפרו משמעותית את השירות לתושב."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות