דף הבית / חדשות העיר / מסתמן: שינויים ותמורות

מסתמן: שינויים ותמורות

רונן דמארי

מתפצלים השניים? גורמים פוליטיים ידעו לספר השבוע כי המשנה לראש העיר, אייל מושיוב, שוקל בכובד ראש להתמודד בבחירות הקרובות ברשימה נפרדת. מושיוב מאייש את המקום הרביעי ברשימה שזכתה לשבעה מנדטים בבחירות הקודמות, בשנת 2013. הוא נחשב לאחד מאנשי אמונו של צור במשך שתי הקדנציות בהן הוא מכהן כנבחר ציבור ובשונה מיתר חברי הרשימה, הוא נהנה מקבוצת פעילים מגוונת שתומכת בו ומלווה אותו באופן קבוע.
בנוסף, מושיוב המכהן בתפקיד בכיר בחברת החשמל, נהנה מתמיכה רחבה של מאות משפחות של עובדי החברה המתגוררים בעיר ובסביבתו משוכנעים ביכולתו להוביל בהצלחה רשימה שלו למועצת העיר.
בזירה הפוליטית יודעים לספר כי בשל החשש שצור יתקשה לשחזר את ההישג המרשים, אליו הגיע במערכת הבחירות הקודמת ומכיוון שהוא מחזיק את הקלפים קרוב לחזה ועדיין לא הודיע לחברי רשימתו על מיקומם ברשימה לבחירות הקרובות, מושיוב עשוי לקבל החלטה על הובלת רשימה עצמאית בעתיד הקרוב.

"אנשים רוצים להתכונן"
גורם פוליטי בכיר אמר השבוע ל"גל גפן": "דב לא אומר לחברי הרשימה שלו איפה הם יהיו לקראת הבחירות, אנשים רוצים להתכונן עם מטות, עם פעילים, אי אפשר להיות בחוסר ודאות עד הרגע האחרון. לפי מה שאני יודע, דב רומז ש'מה שהיה הוא שיהיה' ועם זה אנשים לא הולכים למכולת".
במידה ומושיוב אכן יודיע בקרוב על הקמת רשימה עצמאית, הרי שהבאים אחריו ברשימה חברי המועצה תמי רונן, לימור גור ומשה לב הר, שמוקמו במקומות החמישי השישי והשביעי (בהתאמה) יראו עצמם כמועמדים להחליף אותו ולהתקדם קדימה ברשימה.
אלא שגורמים פוליטיים נוספים ערים לשינוי האפשרי ברשימתו של צור ומנסים בימים אלו לקבל גישה אל המקום הרביעי שלה.
בריאיון ל"גל גפן" בחודש ספטמבר האחרון, צור שמר על עמימות כאשר נשאל על מיקום חברי רשימתו בבחירות הקרובות ואמר: "לא התחלנו לדבר על זה אפילו, עוד מוקדם מדי. כשבאים חברי הסיעה שלי ושואלים 'מה יהיה?' אני אומר 'זה לא הזמן לדבר, חכו ולכן זה לא על הפרק".
אחד מחברי המועצה התייחס השבוע לנושא ואמר: "מהצד זה נראה שהרשימה של דב צריכה רענון מסוים, כי את המקומות הראשונים שלה מאיישים אנשים שנמצאים בפוליטיקה כבר עשרות שנים ולא נראה שהם מתכוונים לפנות את מקומם. אבל המפתחות רק בידיים של דב וחברי הרשימה שלו מבינים את זה".
מושיוב אמר השבוע: "אין תגובה. כשיהיה לי מה לומר אעשה זאת".
בתוך כך, שינוי נוסף המסתמן בפוליטיקה המקומית בראשון לציון הוא שיתוף הפעולה בין חברת המועצה קרן דנה-ג'דה לבין המשנה לראש העיר דורון אוזן. דנה שבסבירות גבוהה לא תתמודד ברשימת "יש עתיד", בוחנת את המשך דרכה הפוליטית וההנחה הרווחת היא כי קרן תקבל את המקום השני ברשימתו של אוזן.
קרן מסרה בתגובה: "החברות שלי במועצת העיר מסמלת דרך וערכים שאותם אני מקדמת בעירייה. אומנם, מאוד מחמיא לי, שמועמדים רבים פונים אלי במטרה לצרף אותי לרשימתם, אבל לעקרונות שלי אין תחליף. אני אשתף פעולה רק עם האנשים הראויים ביותר, שיכולים לקדם את מטרותיי, למען תושבי העיר ראשון לציון. החלטתי תועבר לידיעת הציבור בקרוב".

אייל מושיוב
קרן דנה ג'דה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות